Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Vil bare si at den kalenderen er utrolig bra å ha. Kommer nok til å bli brukt mye. Nå kan vi jo avtale multiplayer games og alt på den. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Kult.

Good Idea ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 04-10-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ]

Skrevet

Bare den ikke blir "misbrukt " slik at Dag fjerner den, kalenderen bør brukes med måte.

Jeg er redd for at den bli brukt til "tull og tøys" som ikke har noe flysim å gjøre.

Skrevet

Jeg tenkte først å gjøre det slik at nye events gikk rett inn i kalenderen, men med tanke på misbruk gjorde jeg det litt annerledes.

Når noen legger inn en ny sak i kalenderen kommer den ikke direkte inn, men i stedet sendes en mail til meg og jeg må så legge det inn i kalenderen.

Skrevet

Supert Dag!

jeg vil si at FlightSim.no er den absolutt beste Fsimsiden jeg vet, filbiblioteket på Flightsim.com er kanskje større, men hjelpe meg for et sinnsykt rot (Downtown Manhattan)

Det er også bra at man slipper å sitte med orbok i fanget (ikke det at jeg har ordbok)

Go On Dag!!!

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Magnus Wiik:

jeg vil si at FlightSim.no er den absolutt beste Fsimsiden jeg vet

DET er Jeg enig i [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] stå på Dag Johansen!

Skrevet

Kan også melde meg inn i gjengen som er enig. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

mrick_ssf@hotmail.com

Skrevet

Er også enig [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...