Espen Søderstrøm Skrevet 4. oktober 2001 Skrevet 4. oktober 2001 Heisann... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Vil bare si at den kalenderen er utrolig bra å ha. Kommer nok til å bli brukt mye. Nå kan vi jo avtale multiplayer games og alt på den. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Kult. Good Idea ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [ 04-10-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ] Siter
Gjest Skrevet 4. oktober 2001 Skrevet 4. oktober 2001 Bare den ikke blir "misbrukt " slik at Dag fjerner den, kalenderen bør brukes med måte. Jeg er redd for at den bli brukt til "tull og tøys" som ikke har noe flysim å gjøre. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 5. oktober 2001 Skrevet 5. oktober 2001 Alle moderatorer bør vel kanskje ha adgang til å fjerne usaklige 'events'. Meget bra tiltak. Siter
Dag Johansen Skrevet 5. oktober 2001 Skrevet 5. oktober 2001 Jeg tenkte først å gjøre det slik at nye events gikk rett inn i kalenderen, men med tanke på misbruk gjorde jeg det litt annerledes. Når noen legger inn en ny sak i kalenderen kommer den ikke direkte inn, men i stedet sendes en mail til meg og jeg må så legge det inn i kalenderen. Siter
Magnus Wiik Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Supert Dag! jeg vil si at FlightSim.no er den absolutt beste Fsimsiden jeg vet, filbiblioteket på Flightsim.com er kanskje større, men hjelpe meg for et sinnsykt rot (Downtown Manhattan) Det er også bra at man slipper å sitte med orbok i fanget (ikke det at jeg har ordbok) Go On Dag!!! Siter
SH Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 quote: Opprinnelig postet av Magnus Wiik: jeg vil si at FlightSim.no er den absolutt beste Fsimsiden jeg vet DET er Jeg enig i [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] stå på Dag Johansen! Siter
Arne Øverland Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Kan også melde meg inn i gjengen som er enig. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] mrick_ssf@hotmail.com Siter
Gjest Skrevet 16. oktober 2001 Skrevet 16. oktober 2001 Er også enig [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.