Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kjempe Bra Dag !

Featured Replies

Heisann... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Vil bare si at den kalenderen er utrolig bra å ha. Kommer nok til å bli brukt mye. Nå kan vi jo avtale multiplayer games og alt på den. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Kult.

Good Idea ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 04-10-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ]

Bare den ikke blir "misbrukt " slik at Dag fjerner den, kalenderen bør brukes med måte.

Jeg er redd for at den bli brukt til "tull og tøys" som ikke har noe flysim å gjøre.

Jeg tenkte først å gjøre det slik at nye events gikk rett inn i kalenderen, men med tanke på misbruk gjorde jeg det litt annerledes.

Når noen legger inn en ny sak i kalenderen kommer den ikke direkte inn, men i stedet sendes en mail til meg og jeg må så legge det inn i kalenderen.

Supert Dag!

jeg vil si at FlightSim.no er den absolutt beste Fsimsiden jeg vet, filbiblioteket på Flightsim.com er kanskje større, men hjelpe meg for et sinnsykt rot (Downtown Manhattan)

Det er også bra at man slipper å sitte med orbok i fanget (ikke det at jeg har ordbok)

Go On Dag!!!

quote:

Opprinnelig postet av Magnus Wiik:

jeg vil si at FlightSim.no er den absolutt beste Fsimsiden jeg vet

DET er Jeg enig i [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] stå på Dag Johansen!

Kan også melde meg inn i gjengen som er enig. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

mrick_ssf@hotmail.com

Er også enig [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]