Skrevet 27. mars 2008 16 år Hei! Noen som blir med til ENGM for å spotte Lørdag 28. Juni (Evt 20. Juni isteden/også) Kan diskutere litt nærmere om noen blir med. Jeg er ledig hele uka, så det er mulig å foreslå andre datoer (20.6-29.6) om det ikke passer så bra. Tenkte bare å få med B744/B77? Håper noen blir med
Skrevet 27. mars 2008 16 år Jeg er selvfølgelig med hvis jeg er hjemme! Tror 28. er rundt da vi pleier å dra på ferie, så for meg tror jeg det passer litt tidligere i juni, rundt 20. kanskje.
Skrevet 28. mars 2008 16 år Forfatter Jeg slutter på Skolen fredag den 20. så fra 21. og utover passer det fint...
Skrevet 28. mars 2008 16 år 21 juni skal jeg gifte meg , og 28 er jeg i USA så jeg er på en måte litt opptatt
Skrevet 28. mars 2008 16 år Ey ey ey! Det er jo flyspotting det er snakk om her ass, hørt om å prioritere? :grin: Du forstår jeg bare kødder, tenker jeg:P Kan hende jeg joiner... Låver ikke noe sikkert, men sansynligvis
Skrevet 29. april 2008 16 år når er det egentlig A380'en kommer tilbake? Var det ikke snakk om at de skulle tilbake?
Skrevet 29. april 2008 16 år Siden de skulle ha FZFG for å komme tilbake, er jeg relativt sikker på at de ikke kommer når det er over 15 grader her
Skrevet 30. april 2008 16 år Kan hende jeg kommer også. Har bare et kompaktkamera da :blush: Det holder vel det?
Skrevet 30. april 2008 16 år Kan hende jeg kommer også. Har bare et kompaktkamera da :blush: Det holder vel det? Nei...
Skrevet 30. april 2008 16 år Ok. Da skal jeg ikke komme og ødelegge for dere andre som har skikkelige kameraer
Skrevet 30. april 2008 16 år Tror nok det Thomas mente var at et kompaktkamera vil slite med å komme tett nok innpå motivet, uten noen form for zoomobjektiv
Skrevet 30. april 2008 16 år Det skal nok gå helt fint med vanlig kompaktkamera hvis du står f.eks. på Vollen. Det er jo ikke så langt fra rullebanen. Selvom du ikke kommer helt innpå så går det alltid an å beskjære bildet litt etterpå så flyet fyller mer av bildet
Skrevet 30. april 2008 16 år Tusen takk for svar. Skulle akuratt til å spørre om hvor man burde stå med kompaktkamera. Da kommer jeg nok allikevel
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.