Håvard Sande Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 Med livet som innsats, og kanskje mot bedre vitende, vil jeg referere til VG i dag, som kan fortelle at WTC nå, etter nøye overveielse, vil bli tatt ut av FS2002. Som diskutert tidligere her i forumet. Dette er vel bare en triviell konsekvens av terrorkatastrofen, som ser ut til å få så mye større konsekvenser enn den allerede har fått. Vil tippe det bygges en minnepark det WTC en gang sto. For å markere dagen da verden ble forandret.. Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 Bush siger at Worldt Trade Center bliver bygget op præcist som det var før 11. September 2001 Siter
Jonas Nordhaug Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 Blir nok ingen minnepark e.l der WTC stod. Tomteprisene midt på manhattan er ekstremt høye. Ikke uten grunn at det kun er skyskrapere der. Tipper de starter byggingen av nye skyskrapere der WTC-bygningene stod når de har tatt Bin Laden og co. Siter
Tor Harald Tessem Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 Hmmm jeg tror det var en av tiltakene for å ha fs 2002 på markedet. Men det er jo sykt at de skal fjerne disse fine bygningene. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Magne Mæhre Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 En interessant detalj er at man får inntrykk av at Microsoft fjerner disse bygningene av respekt for ofrene, og slik at ingen skal "lekecrashe" inn i dem. Virkeligheten er jo at bygningene faktisk ikke finnes mer, og at de må fjernes for at realismen skal være best mulig. --Magne Siter
petter kindt Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 Jeg syntes det er bra at de fjerner de bygningene. Hvis ikke kommer alle som har fly simulator til å etterligne det som har skjed hjemme på dataen. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 De tar jo vekk flyplasser som er nedlagt, så hvorfor skal de ikke ta vekk WTC. Siden det tok syv år å bygge dem forrige gang vil de vel kanskje komme tilbake i fs2009? Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 jeg tror de vil bygge dem opp så fort som mulig, for å vise sin "styrke" og "overlegenhet" Siter
Geir Gundersen Skrevet 17. september 2001 Skrevet 17. september 2001 Er enig med Magne Mæhre her. Bygningene er borte, og da bør de heller ikke finnes i FlightSim heller. Blir de bygget opp igjen, kommer de i en senere versjon. Tror heller ikke den gjennomsnittlige simm'er vil ha noe ønske om å gjenskape hendelsen. Og skulle noen likevel gjøre det....ja ja, da gjør de det etter sin egen syke hjerne uten at de blir terrorister av den grunn. Man kan faktisk ikke styre folk med forbud og atter forbud! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.