Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

WTC blir ikke å finne i FS2002

Featured Replies

Med livet som innsats, og kanskje mot bedre vitende, vil jeg referere til VG i dag, som kan fortelle at WTC nå, etter nøye overveielse, vil bli tatt ut av FS2002. Som diskutert tidligere her i forumet. Dette er vel bare en triviell konsekvens av terrorkatastrofen, som ser ut til å få så mye større konsekvenser enn den allerede har fått.

Vil tippe det bygges en minnepark det WTC en gang sto. For å markere dagen da verden ble forandret..

Blir nok ingen minnepark e.l der WTC stod.

Tomteprisene midt på manhattan er ekstremt høye. Ikke uten grunn at det kun er skyskrapere der. Tipper de starter byggingen av nye skyskrapere der WTC-bygningene stod når de har tatt Bin Laden og co.

Hmmm jeg tror det var en av tiltakene for å ha fs 2002 på markedet.

Men det er jo sykt at de skal fjerne disse fine bygningene. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

En interessant detalj er at man får inntrykk av at Microsoft fjerner disse bygningene av respekt for ofrene, og slik at ingen skal "lekecrashe" inn i dem.

Virkeligheten er jo at bygningene faktisk ikke finnes mer, og at de må fjernes for at realismen skal være best mulig.

--Magne

Jeg syntes det er bra at de fjerner de bygningene.

Hvis ikke kommer alle som har fly simulator til å etterligne det som har skjed hjemme på dataen.

[image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

De tar jo vekk flyplasser som er nedlagt, så hvorfor skal de ikke ta vekk WTC. Siden det tok syv år å bygge dem forrige gang vil de vel kanskje komme tilbake i fs2009?

Er enig med Magne Mæhre her.

Bygningene er borte, og da bør de heller ikke finnes i FlightSim heller.

Blir de bygget opp igjen, kommer de i en senere versjon.

Tror heller ikke den gjennomsnittlige simm'er vil ha noe ønske om å gjenskape hendelsen.

Og skulle noen likevel gjøre det....ja ja, da gjør de det etter sin egen syke hjerne uten at de blir terrorister av den grunn.

Man kan faktisk ikke styre folk med forbud og atter forbud!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.