September 17, 200124 yr Med livet som innsats, og kanskje mot bedre vitende, vil jeg referere til VG i dag, som kan fortelle at WTC nå, etter nøye overveielse, vil bli tatt ut av FS2002. Som diskutert tidligere her i forumet. Dette er vel bare en triviell konsekvens av terrorkatastrofen, som ser ut til å få så mye større konsekvenser enn den allerede har fått. Vil tippe det bygges en minnepark det WTC en gang sto. For å markere dagen da verden ble forandret..
September 17, 200124 yr Bush siger at Worldt Trade Center bliver bygget op præcist som det var før 11. September 2001
September 17, 200124 yr Blir nok ingen minnepark e.l der WTC stod. Tomteprisene midt på manhattan er ekstremt høye. Ikke uten grunn at det kun er skyskrapere der. Tipper de starter byggingen av nye skyskrapere der WTC-bygningene stod når de har tatt Bin Laden og co.
September 17, 200124 yr Hmmm jeg tror det var en av tiltakene for å ha fs 2002 på markedet. Men det er jo sykt at de skal fjerne disse fine bygningene. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]
September 17, 200124 yr En interessant detalj er at man får inntrykk av at Microsoft fjerner disse bygningene av respekt for ofrene, og slik at ingen skal "lekecrashe" inn i dem. Virkeligheten er jo at bygningene faktisk ikke finnes mer, og at de må fjernes for at realismen skal være best mulig. --Magne
September 17, 200124 yr Jeg syntes det er bra at de fjerner de bygningene. Hvis ikke kommer alle som har fly simulator til å etterligne det som har skjed hjemme på dataen. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]
September 17, 200124 yr De tar jo vekk flyplasser som er nedlagt, så hvorfor skal de ikke ta vekk WTC. Siden det tok syv år å bygge dem forrige gang vil de vel kanskje komme tilbake i fs2009?
September 17, 200124 yr jeg tror de vil bygge dem opp så fort som mulig, for å vise sin "styrke" og "overlegenhet"
September 17, 200124 yr Er enig med Magne Mæhre her. Bygningene er borte, og da bør de heller ikke finnes i FlightSim heller. Blir de bygget opp igjen, kommer de i en senere versjon. Tror heller ikke den gjennomsnittlige simm'er vil ha noe ønske om å gjenskape hendelsen. Og skulle noen likevel gjøre det....ja ja, da gjør de det etter sin egen syke hjerne uten at de blir terrorister av den grunn. Man kan faktisk ikke styre folk med forbud og atter forbud!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.