Jarle Kristiansen Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 Hørte på nyhetene om at det var en flysimmer som var så betatt av flightsim at han kapret et fly i lufta for å fly det. Er det noen som har noe mere rundt dette? Mener at kapringen skjedde i Kina for noen år siden Siter
Jonas Nordhaug Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 Har ikke hørt noe, men han som gjorde det var en jævla idiot. Leste nettopp at FS-produkter fjernes fra hyllene i mange butikker nå. Folk som han setter andres liv i fare og ødelegger både for produsentene av flysimulatorer og tusenvis av fans verden over. Jeg blir så forbanna at jeg klarer ikke å sette ord på det!! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter
Stig Sandnes Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 Hvis FS2002 ikke kommer i hylla nede i gata her klikker jeg! ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Hvem var det som satt FS-produkter i søkelyset her??????????? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 Hjalper vel med slike uttalelser: "Dette kan til og med en 15-åring med litt trening klare, bare se screenshotsene her når jeg kræsjer, nå er vi mange som trener på å rekonstruere det. Ja det er ihvertfall 90% realistisk." Spesifiserer at ingen spesielle personer er sitert. Siter
Jonas Nordhaug Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 hihi...hvem kan det være, tro? Det er nok et poeng å i allefall prøve å bruke det bittelille man har av vett [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] ...hvis man fortsatt vil se FS-produkter i hyllene, mener jeg... Siter
Erik Olstad Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 quote: Opprinnelig postet av Jarle Kristiansen: Hørte på nyhetene om at det var en flysimmer som var så betatt av flightsim at han kapret et fly i lufta for å fly det. Er det noen som har noe mere rundt dette? Mener at kapringen skjedde i Kina for noen år siden Hørte det samme jeg også. Denne personen som forøvrig ikke var fra kina men japan var så ivrig etter å fly, så han brøyt seg like gjerne inn i cockpiten på en 747 som stod parkert på flyplassen og knivstakk kapteinen slik til døde for deretter å prøve å fly den selv. Siter
Stig Sandnes Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 Fikk han det til??? MEN nå¨får dere, og alle andre oppføre dere! Jeg vil nemlig ha FS2002 på min HD! ! ! ! ! ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Allt dette pga. noen idioter som skulle starte den 3. verdenskrigen! ! ! ! (har jo ingen garanti for at det ikke blir det.) [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Karl R Pettersen Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 Skulle det bli krig (WW3) av dette, kommer jeg ikke til å bry meg om jeg ikke får FS2k2 eller ikke, da blir prioriteringene kraftig forandret. Angående fjerning av WTC; hvorfor ikke? Sånn ser det ut der nå [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Hvis det blir statlige saksøkelser mot M$ (typisk i USA) pga at de lærer folk å fly, da vet jeg ikke om jeg skal le eller grine. Likte nå best M$ selv, som sier det IKKE går å lære å føy basert på deres produkter - velvel [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Jonas Nordhaug Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 WW3 er ikke aktuelt. Husk at NATO + mange asiatiske land er imot denne vesle terrorgruppen som sannsynligvis utførte angrepet i USA. Tror egentlig vi bare kan slappe av og glede oss til FS 2002... Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 tror heller ikke at ww3 er sannsynlig... da måtte det ha vært mange nasjoner på hver side, nå er det vel sånn at omtrent alle nasjoner i hele verden er på en side? hvis ikke alle? Siter
Jonas Nordhaug Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 tydeligvis ikke alle...(midtøsten-konflikten, russland/afghanistan o.s.v ... o.s.v ... o.s.v) Heldigvis er de fleste fornuftige [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Stig Sandnes Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 quote: Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen: tror heller ikke at ww3 er sannsynlig... da måtte det ha vært mange nasjoner på hver side, nå er det vel sånn at omtrent alle nasjoner i hele verden er på en side? hvis ikke alle? Kommer jo an på om at USA ikke gjør noe meget dumt da... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Som du sier er det nok ikke en nasjon som står bak, men det kan fort bli en nasjon som støtter opp denne idiotiske terrorgruppen! ! ! ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Jarle Kristiansen Skrevet 16. september 2001 Forfatter Skrevet 16. september 2001 Dersom FS forsvinner kommer det noe nytt. Så lenge det er stor etterspørsel etter FS vil tilbudet dekke dette, garantert. Samme var med Doom når det kom. Først så ville dem fjerne det, 18 års aldersgrense osv. Doom er kommet i veldig mange varianter. Samme blir det med fly simm. Klarte han som kapra flyet og lette det?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.