Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Flysimmer som kapra fly

Featured Replies

Hørte på nyhetene om at det var en flysimmer som var så betatt av flightsim at han kapret et fly i lufta for å fly det.

Er det noen som har noe mere rundt dette?

Mener at kapringen skjedde i Kina for noen år siden

Har ikke hørt noe, men han som gjorde det var en jævla idiot. Leste nettopp at FS-produkter fjernes fra hyllene i mange butikker nå. Folk som han setter andres liv i fare og ødelegger både for produsentene av flysimulatorer og tusenvis av fans verden over.

Jeg blir så forbanna at jeg klarer ikke å sette ord på det!! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Hvis FS2002 ikke kommer i hylla nede i gata her klikker jeg! ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

[image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Hvem var det som satt FS-produkter i søkelyset her??????????? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Hjalper vel med slike uttalelser:

"Dette kan til og med en 15-åring med litt trening klare, bare se screenshotsene her når jeg kræsjer, nå er vi mange som trener på å rekonstruere det. Ja det er ihvertfall 90% realistisk."

Spesifiserer at ingen spesielle personer er sitert.

hihi...hvem kan det være, tro?

Det er nok et poeng å i allefall prøve å bruke det bittelille man har av vett [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

...hvis man fortsatt vil se FS-produkter i hyllene, mener jeg...

quote:

Opprinnelig postet av Jarle Kristiansen:

Hørte på nyhetene om at det var en flysimmer som var så betatt av flightsim at han kapret et fly i lufta for å fly det.

Er det noen som har noe mere rundt dette?

Mener at kapringen skjedde i Kina for noen år siden

Hørte det samme jeg også. Denne personen som forøvrig ikke var fra kina men japan var så ivrig etter å fly, så han brøyt seg like gjerne inn i cockpiten på en 747 som stod parkert på flyplassen og knivstakk kapteinen slik til døde for deretter å prøve å fly den selv.

Fikk han det til???

MEN nå¨får dere, og alle andre oppføre dere! Jeg vil nemlig ha FS2002 på min HD! ! ! ! ! ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Allt dette pga. noen idioter som skulle starte den 3. verdenskrigen! ! ! ! (har jo ingen garanti for at det ikke blir det.) [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Skulle det bli krig (WW3) av dette, kommer jeg ikke til å bry meg om jeg ikke får FS2k2 eller ikke, da blir prioriteringene kraftig forandret. Angående fjerning av WTC; hvorfor ikke? Sånn ser det ut der nå [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Hvis det blir statlige saksøkelser mot M$ (typisk i USA) pga at de lærer folk å fly, da vet jeg ikke om jeg skal le eller grine. Likte nå best M$ selv, som sier det IKKE går å lære å føy basert på deres produkter - velvel [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

WW3 er ikke aktuelt. Husk at NATO + mange asiatiske land er imot denne vesle terrorgruppen som sannsynligvis utførte angrepet i USA. Tror egentlig vi bare kan slappe av og glede oss til FS 2002...

tror heller ikke at ww3 er sannsynlig... da måtte det ha vært mange nasjoner på hver side, nå er det vel sånn at omtrent alle nasjoner i hele verden er på en side? hvis ikke alle?

tydeligvis ikke alle...(midtøsten-konflikten, russland/afghanistan o.s.v ... o.s.v ... o.s.v)

Heldigvis er de fleste fornuftige [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

quote:

Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen:

tror heller ikke at ww3 er sannsynlig... da måtte det ha vært mange nasjoner på hver side, nå er det vel sånn at omtrent alle nasjoner i hele verden er på en side? hvis ikke alle?

Kommer jo an på om at USA ikke gjør noe meget dumt da...

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Som du sier er det nok ikke en nasjon som står bak, men det kan fort bli en nasjon som støtter opp denne idiotiske terrorgruppen! ! ! ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

  • Author

Dersom FS forsvinner kommer det noe nytt. Så lenge det er stor etterspørsel etter FS vil tilbudet dekke dette, garantert.

Samme var med Doom når det kom. Først så ville dem fjerne det, 18 års aldersgrense osv. Doom er kommet i veldig mange varianter. Samme blir det med fly simm.

Klarte han som kapra flyet og lette det??

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.