Gå til innhold

Finne ut hvor fs-medlemmene kommer fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er mulig uten å måtte se igjennom alle profilene på brukerlista hvor i landet medlemmene her kommer fra. Kunne godt tenkt meg å sjekka om det var noen fra området der jeg kommer fra, Buskerud-Modum eller i nærheten. Litt artig å kanskje treffe noen i "nabostrøket" her på flysim :)

Hadde vært fint om man kunne sortert etter sted slik man kan etter bla. navn, status,registrert siden.

Mvh. Ole Eivind

Skrevet

Hehe, Kongsberg er bra. Ca.35km til Åmot tenker jeg. Skal bygge ny maskin som jeg skal bruke til fsx med noe basis utstyr, så om det viser seg at noen bor i nærheten og er villig til å dele erfaringer så hadde det vært topp.

Mvh. Ole Eivind

Skrevet

Rennebu i Sør-Trøndelag!

Jeg er en av de bondeslavene som bor nedenfor sentrum her, Berkåk, hvor alle de søkkrike snobbene bor og pisker oss bøndene til å dyrke korn. Palasset kaller jeg det. Og der bor Dronning Hege :grin:

Neida.. med knappe 3000 innbyggere hvor majoriteten bor på gamlehjem er det begrenset hvor mange gjevnaldrende man møter på gitt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...