Ole Eivind Moen Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Lurer på om det er mulig uten å måtte se igjennom alle profilene på brukerlista hvor i landet medlemmene her kommer fra. Kunne godt tenkt meg å sjekka om det var noen fra området der jeg kommer fra, Buskerud-Modum eller i nærheten. Litt artig å kanskje treffe noen i "nabostrøket" her på flysim Hadde vært fint om man kunne sortert etter sted slik man kan etter bla. navn, status,registrert siden. Mvh. Ole Eivind Siter
Dag Johansen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det var en god ide. Jeg noterer meg det og tar det med i neste oppdatering. Siter
S. L. Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Må være sortert etter postnummer da vil jeg tro? Siter
Geir Teigo Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det verserte et slikt kart her for 1 - 1,5 år siden. Ellers har jo GoogleMaps en fin funksjon til formålet. Har selv brukt googlemaps til å lage en visuell database over eiendommer. Kan legge til hvilken info man vil, linket etc. Siter
Ole Eivind Moen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Det var en god ide. Jeg noterer meg det og tar det med i neste oppdatering. Det høres veldig bra ut. Takk Ole E Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Til trøst så bor jeg nå i samme fylke som deg, Buskerud. Hvor lang det er mellom Kongsberg og ditt bosted har jeg ingen anelse på. :grin: Siter
Ole Eivind Moen Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 Hehe, Kongsberg er bra. Ca.35km til Åmot tenker jeg. Skal bygge ny maskin som jeg skal bruke til fsx med noe basis utstyr, så om det viser seg at noen bor i nærheten og er villig til å dele erfaringer så hadde det vært topp. Mvh. Ole Eivind Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 http://www.frappr.com/?a=constellation_map&mapid=137440276517 Siter
Rune Karlsen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Ja det ville vært fint å vite litt om. Støtter meg til dette forslaget. mvh Rune Karlsen www.Simulatordrift.no Siter
John Haugaard Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Det verserte et slikt kart her for 1 - 1' date='5 år siden.Ellers har jo GoogleMaps en fin funksjon til formålet. Har selv brukt googlemaps til å lage en visuell database over eiendommer. Kan legge til hvilken info man vil, linket etc. Du mener vel denne. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Rennebu i Sør-Trøndelag! Jeg er en av de bondeslavene som bor nedenfor sentrum her, Berkåk, hvor alle de søkkrike snobbene bor og pisker oss bøndene til å dyrke korn. Palasset kaller jeg det. Og der bor Dronning Hege :grin: Neida.. med knappe 3000 innbyggere hvor majoriteten bor på gamlehjem er det begrenset hvor mange gjevnaldrende man møter på gitt. Siter
Hans Christian Lindgren Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Arendal. Byen som går i hi om vinteren, men om sommeren derimot....... Siter
Tommy Bernes Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Austrheim, Nærmt Bergen i Nordgående retning Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.