Anders johansen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Det verserte et slikt kart her for 1 - 1' date='5 år siden.Ellers har jo GoogleMaps en fin funksjon til formålet. Har selv brukt googlemaps til å lage en visuell database over eiendommer. Kan legge til hvilken info man vil, linket etc. Du mener vel denne. Skummelt.. Fant meg selv der, på framsida.. Med bilde og alt..... Kan ikke huske at jeg har lagt meg til på noe kart -.- Noen som føler seg skyldige? edit: vil helst fjerne meg fra det kartet, da jeg ikke har anelse om hvorfor og hvordan jeg ble med der. Siter
geir.albrektsen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 jeg bor i Farsund /sørlandet 3 km fra Lista Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jasså' date=' Konsberg, Ivar? [/quote'] Madammen studerer her nede, så med jobb i Kongsberg nå blir jeg noen år tenker jeg. Regner med at vi skal få igang ett lite FS treff, samt noen turer opp i luften med C172 fra Notodden eller Hokksund. Siter
Fredrik Rise Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Stjørdal er representert her. Gangavstand til ENVA Siter
Ole Eivind Moen Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Det hadde vært noe det Ivar. Jeg er mer enn gjerne med på både treff i nærområdet og veldig gjerne en flytur fra Hokksund Ole Eivind Siter
Ivar Hestnes Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Flemma :grin: Mellom Molde og Sunndalsøra. Siter
Frode Skibrek Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Heimdal(Trondheim),Sør-Trøndelag Siter
JM Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Bærum, men bor i Moss frem til sommeren! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.