Einar Halvorsen Skrevet 19. august 2001 Skrevet 19. august 2001 Hei alle. Takke til alle som var med og gjorde dette til en hektisk men morro kveld. Det var nok å henge fingrene i hele den tiden jeg var online. Til de pilotene som måtte ta en ekstra runde før app, så får dere ha meg tilgitt. Nord-Norge er et stor område å kontrollere. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Håper på like stor og gjerne større oppslutning neste gang. MVH Einar/ENBD_CTR Siter
Einar Kristiansen Skrevet 20. august 2001 Skrevet 20. august 2001 Hei..jepp,jepp!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] En fortreffelig kveld,spesielt da jeg kom inn på approach til Tromsø rwy 01, i min store digre fugl,tett skydekke,halv-mørkt..skimta så vidt rullebanen,adrelinet pumpa for fult rundt i kroppen,joystikka ble klam..etter vært så jeg nærma meg finalen,pustet lettet ut da alle hjul-par hadde kontakt med asfalt'en med ett lett donk..... LN-EMK VWF-040 [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
ernst-rolf albrigtsen Skrevet 20. august 2001 Skrevet 20. august 2001 Ad:søndag kveld! Kjempe fin kveld, med mange fly og topp ATC fra Bodø og nordover, det er ikke ofte vi har gleden av å ha ENTC_app på plass, for en Tromsø pilot er det heltofft!!! Takk for kjempeinnsats, en ekstra honnør til "slitern" på ENBD_v_CTR, tror han fikk kjørt seg i perioder he,he! ¦) Godt Jobba alle sammen!! Siter
Gjest Skrevet 21. august 2001 Skrevet 21. august 2001 Det har du så rett i Einar kristiansen på finalen på bane 19 så jeg ingen ting ned til 100 fot [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.