Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Arctic Flyin - debriefing

Featured Replies

Hei alle.

Takke til alle som var med og gjorde dette til en hektisk men morro kveld. Det var nok å henge fingrene i hele den tiden jeg var online. Til de pilotene som måtte ta en ekstra runde før app, så får dere ha meg tilgitt. Nord-Norge er et stor område å kontrollere. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Håper på like stor og gjerne større oppslutning neste gang.

MVH Einar/ENBD_CTR

Hei..jepp,jepp!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] En fortreffelig kveld,spesielt da jeg kom inn på approach til Tromsø rwy 01, i min store digre fugl,tett skydekke,halv-mørkt..skimta så vidt rullebanen,adrelinet pumpa for fult rundt i kroppen,joystikka ble klam..etter vært så jeg nærma meg finalen,pustet lettet ut da alle hjul-par hadde kontakt med asfalt'en med ett lett donk.....

LN-EMK

VWF-040

[image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Ad:søndag kveld!

Kjempe fin kveld, med mange fly og topp ATC fra Bodø og nordover, det er ikke ofte vi har gleden av å ha ENTC_app på plass, for en Tromsø pilot er det heltofft!!!

Takk for kjempeinnsats, en ekstra honnør til "slitern" på ENBD_v_CTR, tror han fikk kjørt seg i perioder he,he! ¦)

Godt Jobba alle sammen!!

Det har du så rett i Einar kristiansen på finalen på bane 19 så jeg ingen ting ned til 100 fot [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]