Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
Den fungerer ikke hos meg i hvertfalll.

Den som Anders linker til er akkurat den samme som ligger som oslo kontroll stream på den siden du linker til, bare at det er 2 forskjellige URL.

Skrevet

Den som Anders linker til er akkurat den samme som ligger som oslo kontroll stream på den siden du linker til' date=' bare at det er 2 forskjellige URL. [/quote']

Stemmer at den er den samme, men synes kvaliteten er bedre på den jeg linker til :crazy:

Skrevet

Den som Anders linker til er akkurat den samme som ligger som oslo kontroll stream på den siden du linker til' date=' bare at det er 2 forskjellige URL. [/quote']

Stemmer at den er den samme, men synes kvaliteten er bedre på den jeg linker til :crazy:

Det er godt mulig, men jeg har heller ikke noe problem med å komme inn på den du linker til, så jeg tror problemet ligger hos, Rune.

Skrevet

Er ikke sikkert man ser alle fly, da den kun tar inn de flyene som sender på transponder mode-Sierra. Det vil si at blant annet Wideroe ikke blir vist på radaren. :)

Men de fleste har Sierra transponder, så det blir ikke så veldig mange som blir "borte"

Skrevet

Finnes det streamer for gardermoen controll,tårnet på gardermoen og denne streamer det her linkes til er den fra Røyken controls?

Artig med denne radaren.

jan

Skrevet
Finnes det streamer for gardermoen controll' date='tårnet på gardermoen og denne streamer det her linkes til er den fra Røyken controls?

Artig med denne radaren.

jan [/quote']

Tror ikke det finnes fra tårnet nei. Litt kjipt det.

Skrevet
Finnes det streamer for gardermoen controll' date='tårnet på gardermoen og denne streamer det her linkes til er den fra Røyken controls?

Artig med denne radaren.

jan [/quote']

Hei, Jan. Den streamen som det linkes til her er fra Røyken (Oslo kontroll), ja. På linken som trådstarter har lagt ut kan du finne flere streamen til andre flyplasser rundt i landet også. Hvis du går inn på atc-flyradar , så ligger det en stream der som streamer Oslo approach (Innflygning/utflygning). Hvis du er interessert i å høre fra andre deler av verden, så kan du gå inn på liveatc.net , eller hvis du vil høre fra Nederland kan du gå inn på atcbox.com .

Jeg personlig synes Bergen streamen er veldig bra :)

Lykke til!

Skrevet

jeg har samme problemet som Petter...

Skrevet

Finner heller ikke passordet.

Vet ikke om noen allerede har linken den ut, men vi har jo også liveatc.net. Er ikke noe bra om man skal høre i Norge, men har de fleste store internasjonale flyplasser.

Skrevet

Det er bra! Ja det er moro å sitte å følge med på trafikken, få registreringsbokstavene på flyene, rutenummeret og ellers vitale flydata.

At det virkelig er i sanntid også dette, er det bare å gå ut og ta en titt oppover når du ser på "radaren" at et fly kommer inn over Oppegård og det er klarvær ute. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …