Arnt Helge Håland Skrevet 30. juli 2001 Skrevet 30. juli 2001 Hei! Noen som så de to Hercules flyene til US Air Force som fly drøssevis av tuch and go's på Kjevik i dag? Er det noen som vet hva de gjorde der? Det var helt spesielt. Har aldri sett liknende på Kjevik før. (Utenom flystevner da...:-) Arnt Helge Siter
Gjest Skrevet 31. juli 2001 Skrevet 31. juli 2001 Så to C-130 Hercules over huset for noen dager siden Siter
Gjest Skrevet 31. juli 2001 Skrevet 31. juli 2001 Hei [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] jeg har sett 2 US airforce C130 her i oslo og på gardermoen i ca 2 uker ¨nå, jeg vet de har vært endel i "rusegropa" på osl for motorprøving, jeg har oxo sett dem i lufta ett par ganger, de bruker kallesignalet "Herky 81" på radioen. de har forresten RS som kode på halen så det skulle tilsi at de kommer fra Ramstein basen i tyskland,men hva de virklig driver med her,that's anyboddys gues S A Siter
Einar Kristiansen Skrevet 31. juli 2001 Skrevet 31. juli 2001 hay...de to Herkules-maskinene var hær i Bodø på søndag å foretok en del "thutch and go" litt artig da de fløy ganske så nært hverandre... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] LN-EMK Siter
Geir Ove Finstad Skrevet 31. juli 2001 Skrevet 31. juli 2001 Hallo. Nå står det 4 stk US C-130 på oppstillingsplass ved mil term....Gardermoen ....siste kom inn på rnw 01L ca 22.05 i kveld, ser ut som den siste losses med noe greier....fint skue .. fire på rad....og det bekreftes at det er RS reg... [ 31-07-2001: Endret av: Geir Ove Finstad ] Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 2. august 2001 Skrevet 2. august 2001 i går formiddag hørte jeg en noe spesiell lyd (til fly å være) ovenfra, så jeg tittet opp, og der fløy to ganske store propellfly rimelig nært hverandre på linje... jeg mistenkte det for å være to herkules fly.... kanskje jeg hadde rett... jeg bor i asker og de fløy sør-/sør-vest over... (tror jeg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.