Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

USAirForce Hercules på Kjevik i ettermiddag???

Featured Replies

Hei!

Noen som så de to Hercules flyene til US Air Force som fly drøssevis av tuch and go's på Kjevik i dag? Er det noen som vet hva de gjorde der? Det var helt spesielt. Har aldri sett liknende på Kjevik før. (Utenom flystevner da...:-)

Arnt Helge

Så to C-130 Hercules over huset for noen dager siden

Hei [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] jeg har sett 2 US airforce C130 her i oslo og på gardermoen i ca 2 uker ¨nå, jeg vet de har vært endel i "rusegropa" på osl for motorprøving, jeg har oxo sett dem i lufta ett par ganger, de bruker kallesignalet "Herky 81" på radioen. de har forresten RS som kode på halen så det skulle tilsi at de kommer fra Ramstein basen i tyskland,men hva de virklig driver med her,that's anyboddys gues

S A

hay...de to Herkules-maskinene var hær i Bodø på søndag å foretok en del "thutch and go" litt artig da de fløy ganske så nært hverandre... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] LN-EMK

Hallo. Nå står det 4 stk US C-130 på oppstillingsplass ved mil term....Gardermoen ....siste kom inn på rnw 01L ca 22.05 i kveld, ser ut som den siste losses med noe greier....fint skue .. fire på rad....og det bekreftes at det er RS reg...

[ 31-07-2001: Endret av: Geir Ove Finstad ]

i går formiddag hørte jeg en noe spesiell lyd (til fly å være) ovenfra, så jeg tittet opp, og der fløy to ganske store propellfly rimelig nært hverandre på linje... jeg mistenkte det for å være to herkules fly.... kanskje jeg hadde rett...

jeg bor i asker og de fløy sør-/sør-vest over... (tror jeg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] )