Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen her som har fått spørsmål i e-posten sin om å hjelpe ei "stakkars" jente med penger slik at hun kan hente pengene til faren som ligg i en bankbox i Frankrike? Lurer også på hvordan vedkommende har fått tak i yahoo addressa mi.

Kunne vert "artigt" å gått videre med dette. Bjørn

Skrevet

Lenge leve Nordmenns naivitet, Nigeri er vel Verdenskjent for sine Nigeriabrev som lover gull og grønne skoger.......

men 12 mil, lol makan håper han meldte dette til skattemyndighetene da :)

på toppen av det hele når historien nå er kjent kan han få en smell for detpå toppen.

Skrevet

Tenkte man kanskje kunne holde litt ap med disse "stakkars" folka, de burde vel egentlig vært annmelt for svindelforsøk, men folk som går på slikt har vel egentlig seg selv å takke, pga de ser sitt snitt til raske penger.

Kanskje jeg bare på kødd skulle svare og si at jeg vil møte vedkommende, på en annen side kan jeg vel da risikere å få en bombe i postkassen. Bjørn

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Anbefaler deg å bare la det ligge, og skaffe deg et skikkelig spam-/scam-filter :) .

Skrevet
Lurer også på hvordan vedkommende har fått tak i yahoo addressa mi.

Det har de ikke, mest sansynlig bruker de et program som genererer masse forskjellige email-adresser utifra en algoritme, og hvis du svarer på mailen vet de at gitte mail er i bruk.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...