Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Noen her som har fått spørsmål i e-posten sin om å hjelpe ei "stakkars" jente med penger slik at hun kan hente pengene til faren som ligg i en bankbox i Frankrike? Lurer også på hvordan vedkommende har fått tak i yahoo addressa mi. Kunne vert "artigt" å gått videre med dette. Bjørn Siter
Timmy Brandt Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Var länge sedan jag fick sådana där tiggarbrev på email nu faktiskt. Det är ju inte direkt svårt att få tag i en emailadress. Vad gäller dig så hittade jag din email efter 0,18 sekunder på google. Siter
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 1. oktober 2007 Premium Medlem Skrevet 1. oktober 2007 slettet Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 À propos temaet. Leser idag en kar fra Buskerud som trodde det å sende pengene sine til Nigeria skulle gi han århundrets avkastning. Hele 12.000.000,- (12 millioner kroner) sendte han av gårde ned til Afrika. http://www.hegnar.no/ Siter
K L Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Lenge leve Nordmenns naivitet, Nigeri er vel Verdenskjent for sine Nigeriabrev som lover gull og grønne skoger....... men 12 mil, lol makan håper han meldte dette til skattemyndighetene da på toppen av det hele når historien nå er kjent kan han få en smell for detpå toppen. Siter
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Tenkte man kanskje kunne holde litt ap med disse "stakkars" folka, de burde vel egentlig vært annmelt for svindelforsøk, men folk som går på slikt har vel egentlig seg selv å takke, pga de ser sitt snitt til raske penger. Kanskje jeg bare på kødd skulle svare og si at jeg vil møte vedkommende, på en annen side kan jeg vel da risikere å få en bombe i postkassen. Bjørn Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Anbefaler deg å bare la det ligge, og skaffe deg et skikkelig spam-/scam-filter . Siter
Rasmus Bruvoll Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 På siden http://www.419eater.com/ har folk sendt inn sine historier om hvordan de lurer disse spammerne trill rundt. Mye moro lesestoff der. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Lurer også på hvordan vedkommende har fått tak i yahoo addressa mi. Det har de ikke, mest sansynlig bruker de et program som genererer masse forskjellige email-adresser utifra en algoritme, og hvis du svarer på mailen vet de at gitte mail er i bruk. Siter
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Det er nok best å la det ligge, enig i det. Men tenk om en kunne sent noe heftige virus til slike "stakkarer",vel jeg tar å så markerer meldingen som spam og så gidder jeg ikke å bry meg mere med dette. (og det irriterer meg he he). Bjørn Siter
Ivar Hestnes Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Lag deg en e-postadresse en eller annen plass. Som du ikke skal bruke personlig. Så kan du jo sende dem endel store og små mailer og plage dem litt. Litt trusler, virus, sjikane osv :grin: Siter
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 God ide Ivar, men tror heller jeg må bruke tiden min på mere fornuftige ting, har jo en sim som skal bygges ferdig, samt vurderer seriøst å ta opp igjenn en gammel hobby (har fått en forsinket 40 års krise he he) BjøRn. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.