Daniel Gjerstad Skrevet 24. juni 2001 Skrevet 24. juni 2001 Heisann! Sitter naa i Irland, og fikk sitte i cockpit'en paa rute Oslo - Dublin. Det var paa tide; jeg har aldri vaert i en foer. Det var jo kjempestilig!!! Fikk hoere naar de kalte opp approachen og greier [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] . Jeg gleder meg allerede til tilbaketuren [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Arnfinn Trønes Skrevet 25. juni 2001 Skrevet 25. juni 2001 Hyggelig å høre, og velkommen hit til Irland. Hvis du kommer deg litt lenger sør enn Dublin, så får du ta kontakt. Bare litt spm. vedr. turen på klapp. Hvilket flyselskap var dette,hvilken rute og hvordan gikk du frem for å slippe inn i det aller helligeste. Når drar du tilbake til Norge igjen, vi risikerer å haven på samme fly, hvis du reiser fra Dublin den 29. Slain´te [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 25. juni 2001 Forfatter Skrevet 25. juni 2001 Hei! Sorry, jeg reiser den 30. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] jaja... Jeg er i Wexford, eller naermere i New Ross. Har familie der [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
O85_ Skrevet 28. juni 2001 Skrevet 28. juni 2001 Hei Daniel! sitter selv i thailand. men har desverre ikke faat sitte i cockpit ennaa, skal fly en del fly videre til phuket copenhagen osv.. faar sporre da [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Du faar ha en riktig god ferie [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 28. juni 2001 Forfatter Skrevet 28. juni 2001 I like maade... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.