June 24, 200124 yr Heisann! Sitter naa i Irland, og fikk sitte i cockpit'en paa rute Oslo - Dublin. Det var paa tide; jeg har aldri vaert i en foer. Det var jo kjempestilig!!! Fikk hoere naar de kalte opp approachen og greier [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] . Jeg gleder meg allerede til tilbaketuren [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
June 25, 200124 yr Hyggelig å høre, og velkommen hit til Irland. Hvis du kommer deg litt lenger sør enn Dublin, så får du ta kontakt. Bare litt spm. vedr. turen på klapp. Hvilket flyselskap var dette,hvilken rute og hvordan gikk du frem for å slippe inn i det aller helligeste. Når drar du tilbake til Norge igjen, vi risikerer å haven på samme fly, hvis du reiser fra Dublin den 29. Slain´te [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
June 25, 200124 yr Author Hei! Sorry, jeg reiser den 30. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] jaja... Jeg er i Wexford, eller naermere i New Ross. Har familie der [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
June 28, 200124 yr Hei Daniel! sitter selv i thailand. men har desverre ikke faat sitte i cockpit ennaa, skal fly en del fly videre til phuket copenhagen osv.. faar sporre da [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Du faar ha en riktig god ferie [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
June 28, 200124 yr Author I like maade... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]