Thomas Olsen Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Har ferie 25.6 til 8.7. 23.6 er det bryllup, så hytten (alene) i Austevoll til 27.6. 28.6 drar jeg til Oslo, og 1.7 kommer jeg tilbake til Bergen, da med en kompiss som skla tilbringe en uke her i Bergen:) Siter
Trond Meier Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 17 Juli skal jeg fly 333 hit: (Mallorca) Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Mine ferieplaner i år er heller labre. halvannen uke hos foreldre på sørlandet (Birkeland). ca en uke hos svigermor i Fredrikstad. resten, uvist,men muligens en tur til Stockholm å besøke ett vennepar. That's it.. I November, forhåpentligvis til Los Angeles ett par dager, så til Las Vegas,NV for USAF 60'th aneversory airshow/Aviation Nation Nellis AFB Airshow 2007. 5 dager med flyshow i Las Vegas, *gleder meg stort* Neste sommer, 2 uker til Japan på honeymoon Siter
Hans Christian Lindgren Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Skal til Tysil i en ukes tid for å snekre for svigermor! -Hva gjør man ikke for disse svigermødrene for å beholde husfreden? :confused: Ellers skal jeg være hjemme, gå på stranda og bade hver dag, og tenke minst mulig på jobben. På kveldene blir det kanskje en tur innom på VATSIM? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hjem til Bergen. skal bli herlig.. Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Reiser i morgen hjem til Lofoten, for å slappe av. Skal ha det flott, og spille musikk og jobbe. Treffe gamle kompiser osv. Tok min ferie før sommeren, da jeg i slutten av Mai drog til London på Dave Matthews Band konsert SJEF Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 "Flytter" til hybelen til søsteren min på onsdag, den ligger i Trondheim, ca. 75 km unna der jeg bor. Hvorfor flytter jeg dit? For å fly vel :grin: I slutten av måneden "flytter" jeg forhåpentlig vis hjem igjen med solo-lappen i lomma EDIT: Glemte å si at jeg skal til Danmark andre uka i juli Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 2 uker Kos her. Drar 1 August. Blir bra det, BORTSETT fra at vi skal fly med Norwegian Siter
Martin Schjetne Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Stikker på lørdag på befalskoleopptak :eek: Både gruer og gleder meg, men tror det blir ganskje bra. Kommer jeg vidre har jeg 1 mnd ferie hvor jeg skal være sammen men kompiser i kragerø, stavern og oslo før det blir befalskole igjen... Kommer jeg IKKE inn på befalskolen, skal jeg inn til førstegangstjeneste i luftforsvaret 23 juli. Nærmere bestemt madla Siter
Christian Ramberg Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 blir en del HG turer i sommer jah Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.