Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ferie 25.6 til 8.7. 23.6 er det bryllup, så hytten (alene) i Austevoll til 27.6. 28.6 drar jeg til Oslo, og 1.7 kommer jeg tilbake til Bergen, da med en kompiss som skla tilbringe en uke her i Bergen:)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Mine ferieplaner i år er heller labre.

halvannen uke hos foreldre på sørlandet (Birkeland).

ca en uke hos svigermor i Fredrikstad.

resten, uvist,men muligens en tur til Stockholm å besøke ett vennepar.

That's it..

I November, forhåpentligvis til Los Angeles ett par dager, så til Las Vegas,NV for USAF 60'th aneversory airshow/Aviation Nation Nellis AFB Airshow 2007. 5 dager med flyshow i Las Vegas, *gleder meg stort*

Neste sommer, 2 uker til Japan på honeymoon :D

Skrevet

Skal til Tysil i en ukes tid for å snekre for svigermor!

-Hva gjør man ikke for disse svigermødrene for å beholde husfreden? :confused:

Ellers skal jeg være hjemme, gå på stranda og bade hver dag, og tenke minst mulig på jobben.

På kveldene blir det kanskje en tur innom på VATSIM? :D

Skrevet

"Flytter" til hybelen til søsteren min på onsdag, den ligger i Trondheim, ca. 75 km unna der jeg bor. Hvorfor flytter jeg dit? For å fly vel :grin: I slutten av måneden "flytter" jeg forhåpentlig vis hjem igjen med solo-lappen i lomma ;)

EDIT: Glemte å si at jeg skal til Danmark andre uka i juli ;)

Skrevet

Stikker på lørdag på befalskoleopptak :eek: Både gruer og gleder meg, men tror det blir ganskje bra. Kommer jeg vidre har jeg 1 mnd ferie hvor jeg skal være sammen men kompiser i kragerø, stavern og oslo før det blir befalskole igjen... Kommer jeg IKKE inn på befalskolen, skal jeg inn til førstegangstjeneste i luftforsvaret 23 juli. Nærmere bestemt madla ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...