Jump to content

Featured Replies

Posted

Er alltid morsomt å vite hva folk skal gjøre og hvor folk ska dra, så starter denne tråden her jeg :)

Foreløpig plan for min ferie er Oslo, Mandal og Aruba :) Så blir det også mange flytimer samt jobbing!

Hva med dere?

• Replies 70
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Skal til Kypros 14 juni 1 uke :D

Ikke så mye. litt på hytte og to uker på Starmoen i forbindelse med seilflykurs. Håper jeg rekker solo:D og når jeg kommer tilbake kanskje jeg har 5 solostarter og rekker å fly LS-4 og 5 til så blir det Discus i sommerferien

- En uke i Frankrike.

- Tre uker på seilflyleir (Voss)

- Fire uker på Ulven (Os Aeroklubbs flyplass)

-Oslo med en kamerat i en uke.

-Sørlandet med noen venner i Juli. (hytte)

-USA i 3 uker. (Denver, Los Angeles, San Fransisco, San Diego, Las Vegas oosv..)

-Nyte livet..

-Kanskje litt jobb..om jeg gidder.

-Flytimer=D

Ellers sitter jeg her og manner meg opp til eksamen..som jeg skal ha i dag.. :o

Fy søren så mye dere skal da!! :o

Give me a life!!

Alle planer frafalt da kjæresten ikke kunne komme oppover hit i sommer, så da blir det mye tid hjemme alene. Har dog planer om å lage kortfilm og engasjere noen ildsjeler - gjøre det skikkelig med lys, location etc. f.eks. filme i Nidarosdomen hadde vært gøy, men vi får se..

Går ut fra at det blir Campingvogn til Kroatia i to uker, tror vi skal kjøre til Venezia og ta en uke der også, for ikke å snakke om en uke på veien til og fra. Så jeg vurderer sterkt å bli hjemme! :crazy:

Blir 2 uker i campingbil nedover i Europa :)

Forhåpentligvis får jeg med meg en flyplass, noen som vet om Hamburg er et fint sted og spotte?

Kanskje blir det også en liten sving innom Tour de France for å se en etappe.

Ellers må jeg vel holde meg rolig pga kyssesyken... :(

Den 5. juli reiser jeg på en 3 ukers seilas, som går fra Norge-Danmark-Kielkanalen-Amsterdam-London, for deretter å delta på verdensleir med 60 000 speidere i to uker.

Etterpå blir det mer seiling på hytta :)

Den 5. juli reiser jeg på en 3 ukers seilas' date=' som går fra Norge-Danmark-Kielkanalen-Amsterdam-London, for deretter å delta på verdensleir med 60 000 speidere i to uker.

Etterpå blir det mer seiling på hytta :) [/quote']

Jesus, for et terrormål.

-Rolling Stones konsert 8.august, ellers blir det stort sett jobbing resten av sommeren!

Kragerø (hytte)

Heeey!

Skal også til Kragerø, har hytte på Portør... Hvor i Kragerø har du hytte?

Mine ferieplaner:

-Amsterdam/Belgia, 8 dager

-Molde, 7 dager+

-London, 4 dager

-Kristiansand, 7 dager

Ellers blir det USA til høsten og ikke sommeren. Minneapolis/St.Paul 14 dager

GOD SOMMER GODTFOLK!