Petter Kverneng Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Skal for det meste være hjemme. Skal være noen uker til pappa og lage vei, rive skur, male atc. Ellers skal jeg til min oldemor på Sandhornøy. Siter
Marius Helstad Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Marmaris, Tyrkia. Kansje Unge ørner. Siter
Kai Dreyer Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Belgia, tyskland, kanskje nederland.. Å flyte Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Jesus' date=' for et terrormål. [/quote'] Joda, men det er en svært høy sikkerhet på leiren. Ingen slipper inn uten ID-kort, uansett. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hva hjelper vel ID-kort om man kan bombe stedet fra fly? Siter
Rune Barmark Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Skal være hjemme og jobbe hele sommeren. Så en måneds ferie til høsten før jeg begynner i ny jobb. Siter
Morten Alexsander Hovik Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Skal reise opp til fatter i 12 dager med kjærsten. Når jeg kommer hjem igjen pakker jeg og flytter med kjærsten til vesterålen(andøy). Når det er blitt gjort,skal jeg bare slappe av og nyte resten av sommeren Siter
Arild Oldervoll Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Jeg skal jobbe som flyinstruktør i hele sommer, gleder meg noe vanvittig. Mulig at jeg og noen kompiser leier et fly og tar en tur nedover Florida til Miami, men har ingen konkrete planer om annet enn jobb akkurat nå. Siter
Rasmus Bruvoll Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Dere får ta en fuelstop her på Space Coast da Siter
Petter Kverneng Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Hva hjelper vel ID-kort om man kan bombe stedet fra fly? La oss heller ønske han lykke til Håper du kommer levende hjem igjen. Siter
Geir Teigo Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Begynte min første dag av 10 ukers bleieskiftsperm i dag. Ferie?? Skal en tur til bergen og 2 ukers camping til danmark. Siter
JM Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Jeg skal tilbringe litt tid i Kragerø, Risør og København, og ellers skal jeg 2 uker til New York og Miami! Samme hotell som mr Lorentzen i Miami, og vi sees vel i New York også. Det er jo der gutta møtes Siter
Sindre Hansen Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Reiser en liten tur til Mallorca nå på søndag faktisk Så blir det vel jobbing, sommer er den beste måten å jobbe på vettu.. Lite som skjer ^^ Så avslutter jeg hele sommeren med en MC-tur til Danmark/Tyskland. Alt avhengig av været Siter
Johan Luiggi Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 min rute i sommerferien: Oslo-Paris-Barcelona-Paris-Bastia-Albo-Bastia-Paris-Albo-Paris-Oslo Siter
Magnus Wiik Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Ellers skal jeg til min oldemor på Sandhornøy. Jeg skal for min del til Inndyr, du veit kanskje hvor det er? Og så skal jeg vel en svipptur til London i Juli. Siter
Petter Kverneng Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Ja da. Vet det. Har vært der:D Vi er noen ganger der også. Oldemor har slektninger der. Mulig vi skal dit i år Siter
Marius Sparby Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Har leid sommerhus utenfor Århus i Danmar siste uka i August. Blir forhåpentligvis bra. Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Begynner jobbe 2 Juli, på dagen 1 år siden jeg tok fri for å flytte til Sör Afrika. Så, 1 års ferie for holde. Skal en liten tur til Gotland da, uke 32. Det blir nok det eneste i år. Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Amsterdam , 2 uker med kanal vandring :-) pub besøk og diverse kulturelle , har leid en hus båt , gleder meg vilt. God sommer alle sammen. MVH Kai Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Reiser til Rhodos imorgen tidlig, eller om 8 timer for å være nøyaktig. Noen som vet hva slags fly jeg skal reise med? Er gjennom Startour. Tror det er TUI 757..? Siter
K J Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Utroligt så mange der skal til Danmark. Vel det sidste sted i verden jeg ville holde ferie! Siter
Ola Nordmann Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Skal gjøre meg ferdig med førstegangstjenesten. Deretter skal jeg flytte for meg selv :grin: Ellers er det ingen ferieplaner, men blir det tid/penger til overs kan det hende jeg får tatt meg noen flyturer med seilfly Siter
Marius Sparby Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Utroligt så mange der skal til Danmark. Vel det sidste sted i verden jeg ville holde ferie! Du vet hva de sier her i Norge: Det er dejligt å være norsk....i Danmark Og det stemmer. Godt eksempel: Var ute og spiste sammen med min bedre halvdel. Her i Norge kom forrett og hovedrett på Big Horn på til sammen 693 spenn. 693 kroner for to middelmådige biter kjøtt, litt poteter i ymse varianter, to isvann, litt brokkoli og forrett. For 693 kroner kunne jeg spist en enorm biff i Danmark, og fortsatt hatt penger til å gjøre det igjen Danmark For The Win! Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 For 693 kroner kunne jeg spist en enorm biff i Danmark' date=' og fortsatt hatt penger til å gjøre det igjen [/quote'] Haha.. det er dejlig å være Svensk i Sør Afrika. Vi tok taxi til en strippeklubb (ikke noe dritsted som i Oslo) men en fin club (vanskelig for noen som ikke vart der å forestille seg, men ta meg på mitt ord , alle spiste utrolig god mat, beste biffen jeg spist, vi drakk til vi stupte - bokstavlig talt, hade diverse table dance og de andre gutta boys tok et par private, så tok taxi hjem. 2800kr for alt og alle. ...... å ja, vi var 12 pers Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Ja si det... til en slette ikke så langt ifra der jeg bor... :grin: Siter
Werner Rafteseth Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Har akkurat bestillt meg tur til Playa del Ingles (Gran Canaria) :grin: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Jeg skal til Portugal(Porto og Algarve). Innenriks skal jeg til Finnmark :grin: Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 skal en tur til Luleå i friuka mi i juli. Men utover det har jeg ingen planer, har ikke ferie før i august så man har enda en stund på å planlegge litt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.