Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Jeg skal tilbringe litt tid i Kragerø, Risør og København, og ellers skal jeg 2 uker til New York og Miami! Samme hotell som mr Lorentzen i Miami, og vi sees vel i New York også. Det er jo der gutta møtes ;)

Skrevet

Reiser en liten tur til Mallorca nå på søndag faktisk

Så blir det vel jobbing, sommer er den beste måten å jobbe på vettu.. Lite som skjer ^^ Så avslutter jeg hele sommeren med en MC-tur til Danmark/Tyskland. Alt avhengig av været ;)

Skrevet

Skal gjøre meg ferdig med førstegangstjenesten. Deretter skal jeg flytte for meg selv :grin:

Ellers er det ingen ferieplaner, men blir det tid/penger til overs kan det hende jeg får tatt meg noen flyturer med seilfly

Skrevet
Utroligt så mange der skal til Danmark. Vel det sidste sted i verden jeg ville holde ferie! :D

Du vet hva de sier her i Norge: Det er dejligt å være norsk....i Danmark :D

Og det stemmer. Godt eksempel: Var ute og spiste sammen med min bedre halvdel. Her i Norge kom forrett og hovedrett på Big Horn på til sammen 693 spenn. 693 kroner for to middelmådige biter kjøtt, litt poteter i ymse varianter, to isvann, litt brokkoli og forrett.

For 693 kroner kunne jeg spist en enorm biff i Danmark, og fortsatt hatt penger til å gjøre det igjen :P

Danmark For The Win!

Skrevet
For 693 kroner kunne jeg spist en enorm biff i Danmark' date=' og fortsatt hatt penger til å gjøre det igjen :P[/quote']

Haha.. det er dejlig å være Svensk i Sør Afrika.

Vi tok taxi til en strippeklubb (ikke noe dritsted som i Oslo) men en fin club (vanskelig for noen som ikke vart der å forestille seg, men ta meg på mitt ord :), alle spiste utrolig god mat, beste biffen jeg spist, vi drakk til vi stupte - bokstavlig talt, hade diverse table dance og de andre gutta boys tok et par private, så tok taxi hjem.

2800kr for alt og alle.

...... å ja, vi var 12 pers :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...