Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 70
  • Visninger 866
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Jeg skal jobbe som flyinstruktør i hele sommer, gleder meg noe vanvittig. Mulig at jeg og noen kompiser leier et fly og tar en tur nedover Florida til Miami, men har ingen konkrete planer om annet enn jobb akkurat nå.

Skrevet

Begynte min første dag av 10 ukers bleieskiftsperm i dag. Ferie??

Skal en tur til bergen og 2 ukers camping til danmark.

Skrevet

Jeg skal tilbringe litt tid i Kragerø, Risør og København, og ellers skal jeg 2 uker til New York og Miami! Samme hotell som mr Lorentzen i Miami, og vi sees vel i New York også. Det er jo der gutta møtes ;)

Skrevet

Reiser en liten tur til Mallorca nå på søndag faktisk

Så blir det vel jobbing, sommer er den beste måten å jobbe på vettu.. Lite som skjer ^^ Så avslutter jeg hele sommeren med en MC-tur til Danmark/Tyskland. Alt avhengig av været ;)

Skrevet

Ellers skal jeg til min oldemor på Sandhornøy.

Jeg skal for min del til Inndyr, du veit kanskje hvor det er?

Og så skal jeg vel en svipptur til London i Juli.

Skrevet

Begynner jobbe 2 Juli, på dagen 1 år siden jeg tok fri for å flytte til Sör Afrika. Så, 1 års ferie for holde.

Skal en liten tur til Gotland da, uke 32. Det blir nok det eneste i år.

Skrevet

Amsterdam , 2 uker med kanal vandring :-) pub besøk og diverse kulturelle , har leid en hus båt , gleder meg vilt.

God sommer alle sammen.

MVH

Kai

Skrevet

Utroligt så mange der skal til Danmark. Vel det sidste sted i verden jeg ville holde ferie! :D

Skrevet

Skal gjøre meg ferdig med førstegangstjenesten. Deretter skal jeg flytte for meg selv :grin:

Ellers er det ingen ferieplaner, men blir det tid/penger til overs kan det hende jeg får tatt meg noen flyturer med seilfly

Skrevet
Utroligt så mange der skal til Danmark. Vel det sidste sted i verden jeg ville holde ferie! :D

Du vet hva de sier her i Norge: Det er dejligt å være norsk....i Danmark :D

Og det stemmer. Godt eksempel: Var ute og spiste sammen med min bedre halvdel. Her i Norge kom forrett og hovedrett på Big Horn på til sammen 693 spenn. 693 kroner for to middelmådige biter kjøtt, litt poteter i ymse varianter, to isvann, litt brokkoli og forrett.

For 693 kroner kunne jeg spist en enorm biff i Danmark, og fortsatt hatt penger til å gjøre det igjen :P

Danmark For The Win!

Skrevet
For 693 kroner kunne jeg spist en enorm biff i Danmark' date=' og fortsatt hatt penger til å gjøre det igjen :P[/quote']

Haha.. det er dejlig å være Svensk i Sør Afrika.

Vi tok taxi til en strippeklubb (ikke noe dritsted som i Oslo) men en fin club (vanskelig for noen som ikke vart der å forestille seg, men ta meg på mitt ord :), alle spiste utrolig god mat, beste biffen jeg spist, vi drakk til vi stupte - bokstavlig talt, hade diverse table dance og de andre gutta boys tok et par private, så tok taxi hjem.

2800kr for alt og alle.

...... å ja, vi var 12 pers :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …