Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alltid morsomt å vite hva folk skal gjøre og hvor folk ska dra, så starter denne tråden her jeg :)

Foreløpig plan for min ferie er Oslo, Mandal og Aruba :) Så blir det også mange flytimer samt jobbing!

Hva med dere?

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Ikke så mye. litt på hytte og to uker på Starmoen i forbindelse med seilflykurs. Håper jeg rekker solo:D og når jeg kommer tilbake kanskje jeg har 5 solostarter og rekker å fly LS-4 og 5 til så blir det Discus i sommerferien

Skrevet

-Oslo med en kamerat i en uke.

-Sørlandet med noen venner i Juli. (hytte)

-USA i 3 uker. (Denver, Los Angeles, San Fransisco, San Diego, Las Vegas oosv..)

-Nyte livet..

-Kanskje litt jobb..om jeg gidder.

-Flytimer=D

Ellers sitter jeg her og manner meg opp til eksamen..som jeg skal ha i dag.. :o

Skrevet

Fy søren så mye dere skal da!! :o

Give me a life!!

Alle planer frafalt da kjæresten ikke kunne komme oppover hit i sommer, så da blir det mye tid hjemme alene. Har dog planer om å lage kortfilm og engasjere noen ildsjeler - gjøre det skikkelig med lys, location etc. f.eks. filme i Nidarosdomen hadde vært gøy, men vi får se..

Skrevet

Blir 2 uker i campingbil nedover i Europa :)

Forhåpentligvis får jeg med meg en flyplass, noen som vet om Hamburg er et fint sted og spotte?

Kanskje blir det også en liten sving innom Tour de France for å se en etappe.

Ellers må jeg vel holde meg rolig pga kyssesyken... :(

Skrevet
Den 5. juli reiser jeg på en 3 ukers seilas' date=' som går fra Norge-Danmark-Kielkanalen-Amsterdam-London, for deretter å delta på verdensleir med 60 000 speidere i to uker.

Etterpå blir det mer seiling på hytta :) [/quote']

Jesus, for et terrormål.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...