Skrevet 3. juni 2007 17 år Jeg har gjort mitt første kjøp på Itunes med dette albumet. Er det noen mer erfarne brukere av Itunes her som vet om det også blir lastet ned Booklet'en som vanligvis finnes inne i CD-coveret? Jeg mener jeg har hørt at dette også skal være med når man handler på Itunes, men jeg vet isåfall ikke hvor den havnet. Noen som vet? Og forresten, albumet er absolutt å anbefale dersom du liker orkester, soundtrack og/eller Hans Zimmers musikk
Skrevet 3. juni 2007 17 år Det er med på utvalgte album. Herunder populære album som selger mer. Man ser når man kjøper om det følger med. Uansett så skal det ligge i music library under artistnavn.
Skrevet 5. juni 2007 17 år Forfatter Ok, takk for svar. Det fulgte med forsiden til coveret, men ingen booklet Kunne gjerne hatt litt mer info rundt innspillingen av musikken, men det var en bra plate ihvertfall
Skrevet 5. juni 2007 17 år Ja, og for oss som er i ett bredere segment enn den nyeste skiva til Gwen Stefani så er det lite informasjon og få. Wikipedia er en god løsning om du virkelig ønsker å gå i dybden. Ha en strålende dag!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.