Ivar Hestnes Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Har planer om å bruke en slags kryssfiner som heter flyfiner til å kle cockpit-prosjektet mitt. Men har bare funnet 1 plass som har det i Norge og det er Oslo finerfabrikk. 2mm flyfiner koster 230+mva per kvadratmeter. Det synes jeg var ganske mye. Noen som vet om noen plasser som har denne typen finer og til en rimeligere pris? Siter
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 30. mai 2007 Premium Medlem Skrevet 30. mai 2007 Det er mulig at trelastvarehus i oslo fører produktet. Det vil lønne seg å ta kontakt på forhånd. For å nevne noen er Maxbo på Alna og SmartClub gode på pris. Maxbo: 815 68 240 SmartClub: 04100 Om ikke tar vi til gule sider for flere. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Kan vel hende at noen av de største trelast-handlerne i Norge kan ha ja. Verdt og sjekke Takk for tipset Siter
Geir Teigo Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 vet om en finerspesialist på alnabru. Skal poste info om det i morgen. Husker ikke hva det het og må få tak i en bekjent før jeg vet noe mer. i'll be back Siter
Ivar Hestnes Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Kjempeflott Geir. Takker og bukker Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.