Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, folkens. Jeg får vel reklamere litt for treningskveldene vi kjører. Sist Tirsdag var det ikke den store responsen Bare 3 piloter/ 1 ATC

Vi har nå to Tirsdager igjen fremover før vi tar sommerferie.

Jeg regner med at det fortsatt er noen som ønsker å være med nå på Tirsdag. Meld Dere på

http://vaccn.org" TARGET=_blank>VACC Norway

Klikk på Traning der finner du påmeldings-sjema.

Nye (og ikke fullt så nye) Piloter/ATC er velkommen.

Det er Nå lagt ut ny informasjon om hva du trenger og hvordan du logge opp Multiplayer og Sq-boks for FS98/FS2000, dette finner du under samme Link som over.

Det kan være lurt å ta en titt innom VACC Norway sine sider.

Jan Kristiansen/ACCNOR5

Online Traning Manager

accnor5@vaccn.org

Skrevet

Hei.

Jeg var ikke med tirsdag fordi jeg hadde sidemålseksamen dagen etter. Jeg tenkte at jeg kunne være med neste tirsdag, men måtte vente 14 dager til neste tirsdag. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Er det mye arbeid med disse treningskveldene ettersom det er bare hver 14. dag?

Kommer i alle fall tirsdag den 5/6 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Mvh

Morten

LN-MPK

BRA013

Skrevet

Hei

Jeg skjønner at det kan være lenge og vente i 14 dager, men hvis det er vær uke så blir det utrolig få på treningskvelden. Så hva vil du? Vil du ha treningskvelder med 1 atc og noen få piloter hver uke, eller vil du ha flere atc og flere piloter hver andre uke? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Når har vi kjørt treningskvelder hver 14 dag dette nettopp p.g.a at vi ønsket å ha flere med på hver treningen.

Det har vist seg gjennom hele vinteren/våren at det sansylig ikke er grunnlag nok for å kjøre treningene hver uke, Kort og godt forde vi blir for få Piloter og ATC.

Hva vi kommer til å gjøre til Høsten får vi se på.

Planen er at vi også skal forsøke å få gjennomført noen "spesial-treninger" til høsten igjen, slik som

circling APP- VFR - VOR DME -ARC DME . etc.

Dette vil selvsagt bli publisert når Høst-programet er satt opp etter sommerferien.

Så tilslutt alle som ønsker å være med på de 2 siste Trenings-kveldene vi kjører, nå Førskommende Tirsdag og den siste den 19.6.2001

MELD DERE PÅ HER http://training.vaccn.org" TARGET=_blank>Traning

Jan Kristiansen/ACCNOR5

Online Traning Manager

VACC Norway

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...