Jump to content

Featured Replies

Posted

Hei, folkens. Jeg får vel reklamere litt for treningskveldene vi kjører. Sist Tirsdag var det ikke den store responsen Bare 3 piloter/ 1 ATC

Vi har nå to Tirsdager igjen fremover før vi tar sommerferie.

Jeg regner med at det fortsatt er noen som ønsker å være med nå på Tirsdag. Meld Dere på

http://vaccn.org" TARGET=_blank>VACC Norway

Klikk på Traning der finner du påmeldings-sjema.

Nye (og ikke fullt så nye) Piloter/ATC er velkommen.

Det er Nå lagt ut ny informasjon om hva du trenger og hvordan du logge opp Multiplayer og Sq-boks for FS98/FS2000, dette finner du under samme Link som over.

Det kan være lurt å ta en titt innom VACC Norway sine sider.

Jan Kristiansen/ACCNOR5

Online Traning Manager

accnor5@vaccn.org

Hei.

Jeg var ikke med tirsdag fordi jeg hadde sidemålseksamen dagen etter. Jeg tenkte at jeg kunne være med neste tirsdag, men måtte vente 14 dager til neste tirsdag. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Er det mye arbeid med disse treningskveldene ettersom det er bare hver 14. dag?

Kommer i alle fall tirsdag den 5/6 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Mvh

Morten

LN-MPK

BRA013

quote:

Opprinnelig postet av Morten Husby:

Er det mye arbeid med disse treningskveldene ettersom det er bare hver 14. dag?

Enig med Morten, jeg HATER å misse en treningskveld og vente i 2 uker på neste...

Hei

Jeg skjønner at det kan være lenge og vente i 14 dager, men hvis det er vær uke så blir det utrolig få på treningskvelden. Så hva vil du? Vil du ha treningskvelder med 1 atc og noen få piloter hver uke, eller vil du ha flere atc og flere piloter hver andre uke? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

• Author

Når har vi kjørt treningskvelder hver 14 dag dette nettopp p.g.a at vi ønsket å ha flere med på hver treningen.

Det har vist seg gjennom hele vinteren/våren at det sansylig ikke er grunnlag nok for å kjøre treningene hver uke, Kort og godt forde vi blir for få Piloter og ATC.

Hva vi kommer til å gjøre til Høsten får vi se på.

Planen er at vi også skal forsøke å få gjennomført noen "spesial-treninger" til høsten igjen, slik som

circling APP- VFR - VOR DME -ARC DME . etc.

Dette vil selvsagt bli publisert når Høst-programet er satt opp etter sommerferien.

Så tilslutt alle som ønsker å være med på de 2 siste Trenings-kveldene vi kjører, nå Førskommende Tirsdag og den siste den 19.6.2001

MELD DERE PÅ HER http://training.vaccn.org" TARGET=_blank>Traning

Jan Kristiansen/ACCNOR5

Online Traning Manager

VACC Norway

Hei Jan

Til høsten så blir jeg også med, men det blir dårlig i sommer har en del andre hobbyer jeg må priotere.

Arild [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]