O85_ Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 Hallo der! Jeg lurte på om det var noen som kunne sende meg scenery.cfg fila (Standard Versjonen,ikke Pro) ?? Jeg har prøvd å legge inn det nye Norway airports V4 + fix'en, jeg har også vært inne i scenery.cfg og klippet og limt men det vil ikke funke. Jeg har merket at det står [fskpro] eller noe sånt der. - Jeg har Norway 2000 innstalert. Håper på mange gode og behjelpelige svar [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Min E-Mail= trettum@chello.no [ 08-05-2001: Endret av: Jonas Rettum ] Siter
Frank Petersen Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 Trenger du den alm. scenery fil eller den hvor Norway4 er lagt inn i??????????? Siter
O85_ Skrevet 8. mai 2001 Forfatter Skrevet 8. mai 2001 Jeg trenger den som alt er lagt inn (Norway2000 og Nyeste Norway Airports) - PS: vet du om jeg må slette den setningen hvor det står [fskpro] ?? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Frank Petersen Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 Der hvor der står [FS2KPRO2]henviser til at FS skal hente filerne på FS2000 PRO cd'en nr. 2 Så hvis du ikke har PRO versionen ville jeg tro at du skal endre det til det som din CD 2 hetter. Jeg har kun PRO versionen så jeg vet ikke hva som skal stå hvis man har standart versionen. Siter
O85_ Skrevet 8. mai 2001 Forfatter Skrevet 8. mai 2001 ok,takk for svaret [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.