Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Hallo der! Jeg lurte på om det var noen som kunne sende meg scenery.cfg fila (Standard Versjonen,ikke Pro) ?? Jeg har prøvd å legge inn det nye Norway airports V4 + fix'en, jeg har også vært inne i scenery.cfg og klippet og limt men det vil ikke funke. Jeg har merket at det står [fskpro] eller noe sånt der.

- Jeg har Norway 2000 innstalert.

Håper på mange gode og behjelpelige svar [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Min E-Mail= trettum@chello.no

[ 08-05-2001: Endret av: Jonas Rettum ]

• Author

Jeg trenger den som alt er lagt inn (Norway2000 og Nyeste Norway Airports)

- PS: vet du om jeg må slette den setningen hvor det står [fskpro] ?? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Der hvor der står [FS2KPRO2]henviser til at FS skal hente filerne på FS2000 PRO cd'en nr. 2

Så hvis du ikke har PRO versionen ville jeg tro at du skal endre det til det som din CD 2 hetter. Jeg har kun PRO versionen så jeg vet ikke hva som skal stå hvis man har standart versionen.

• Author

ok,takk for svaret [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]