Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hørte nettopp på Scanneren: Sierra Foxtrot Hotel radar contact 5,500 feet climbing, climb to FL450 """""""""""" set course direct GIRUL!!!

 

Fant ut at det er dette Flyet!!

 

Lurer på hva slags Selebert besøk det var!!!??

 

At et fly får FL450 har jeg ALDRI hørt før! Men i dag fikk jeg høre det!!!

 

Det var sannelig høyt!!!

Skrevet
Ingenting er umulig

 

Jo, ganske mye også faktisk ""

 

For lenge siden mente folk at det var umulig for et menneske å fly.. Ting forandrer seg med tiden!

Skrevet
Ingenting er umulig

 

Jo, ganske mye også faktisk ""

 

For lenge siden mente folk at det var umulig for et menneske å fly.. Ting forandrer seg med tiden!

 

Nåja, det er jo ikke vi som flyr, men flyene vi flyr med ;P

Skrevet
  • Forfatter
Var innleid som "delefly". Kom og henta "reservedeler" fra sykehuset i Tromsø, og tok det med til Oslo.

 

Reservedler?

 

Med eget chartret Businessjet?? Ja den må de nok gå lengre ut på landet med!

 

Men artig og vite hvor det skulle hen!

Skrevet
Ingenting er umulig

 

Jo, ganske mye også faktisk ""

 

For lenge siden mente folk at det var umulig for et menneske å fly.. Ting forandrer seg med tiden!

 

Ting forandrer seg ja, men visse ting vil alltid være umulig.

Skrevet
Ingenting er umulig

Så du mener at det er mulig å stå på norsk jord med ett par Nike joggesko og hoppe til månen?

 

Om et par gode hundre år vil ikke jorden være den samme, og klimaet og selve jorden samt universet kan forandre seg ""

Skrevet

Jeg vet at Gulfstream G550 er sertifisert til å gå opp til 51000 fot. B747-400 kan vel gå til 45000 fot også, men er vel skjelden så høyt oppe.

 

Det kan ikke ha vært mye flytrafikk da denne dro, siden den fikk en "direct" - klarering, samt fikk 45000 fot nesten rett etter takeoff ""

Skrevet
Reservedler?

 

Med eget chartret Businessjet?? Ja den må de nok gå lengre ut på landet med!

 

Men artig og vite hvor det skulle hen!

 

Reservedeler som i kroppsdeler. Var et donorfly, de henter feks et hjerte til en død person som de bruker på noen som har bruk for det.

 

Maskinen skulle til Gardermoen..

Skrevet
  • Forfatter
Det kan ikke ha vært mye flytrafikk da denne dro, siden den fikk en "direct" - klarering, samt fikk 45000 fot nesten rett etter takeoff ""

 

Dette var da klokka 0130 på natta da! Da er det ikke mye trafikk! Det var en Scannor 7192 som gikk til Oslo like etter denne...Så så mye trafikk var det nok ikke.....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …