Kenneth Warren Berg Skrevet 8. april 2001 Skrevet 8. april 2001 By the way... Jeg har FS2K Pro, men her en dag kikket jeg på esken til Standard utgaven. Og det er sinnsykt frekt av MS å ha screenshots av Concorden bak på esken!! (Bare for å ha fått det av skuldrene mine....) Bare kjeft om jeg maser nå.... Kenneth (igjen) Siter
Andreas Pettersen Skrevet 8. april 2001 Skrevet 8. april 2001 quote: Opprinnelig postet av Kenneth Warren Berg: By the way... Jeg har FS2K Pro, men her en dag kikket jeg på esken til Standard utgaven. Og det er sinnsykt frekt av MS å ha screenshots av Concorden bak på esken!! (Bare for å ha fått det av skuldrene mine....) Bare kjeft om jeg maser nå.... Kenneth (igjen) Er ikke Concorden med der da? Trodde det var det men... Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 8. april 2001 Skrevet 8. april 2001 quote: Opprinnelig postet av Andreas Pettersen: Jøss!! Har jeg 208 poster? Nei du har 209 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Runar Hvitsand Skrevet 8. april 2001 Skrevet 8. april 2001 Hei. Det er vel ikke noe frekt det vel? Concorden er jo med på standardutgaven av FS2000 den... Hilsen Runar Hvitsand, LN-RHH Siter
Kenneth Warren Berg Skrevet 8. april 2001 Forfatter Skrevet 8. april 2001 Sorry folkens....... Jeg var sikker på at Concorden ikke var inkl. i FS2K Standard. Unskyld Kenneth [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.