Posted April 8, 200124 yr By the way... Jeg har FS2K Pro, men her en dag kikket jeg på esken til Standard utgaven. Og det er sinnsykt frekt av MS å ha screenshots av Concorden bak på esken!! (Bare for å ha fått det av skuldrene mine....) Bare kjeft om jeg maser nå.... Kenneth (igjen)
April 8, 200124 yr quote: Opprinnelig postet av Kenneth Warren Berg: By the way... Jeg har FS2K Pro, men her en dag kikket jeg på esken til Standard utgaven. Og det er sinnsykt frekt av MS å ha screenshots av Concorden bak på esken!! (Bare for å ha fått det av skuldrene mine....) Bare kjeft om jeg maser nå.... Kenneth (igjen) Er ikke Concorden med der da? Trodde det var det men...
April 8, 200124 yr quote: Opprinnelig postet av Andreas Pettersen: Jøss!! Har jeg 208 poster? Nei du har 209 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
April 8, 200124 yr Hei. Det er vel ikke noe frekt det vel? Concorden er jo med på standardutgaven av FS2000 den... Hilsen Runar Hvitsand, LN-RHH
April 8, 200124 yr Author Sorry folkens....... Jeg var sikker på at Concorden ikke var inkl. i FS2K Standard. Unskyld Kenneth [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]