Skrevet 15. november 2006 18 år Hei, jeg vet dette har blitt skrevet om før, men jeg klarte ikke å søke det opp. Det jeg lurer på er linker til live tårn radio i Norge. Jeg har www.atcbox.com for Nederland og www.liveatc.net for usa, men har glemmt hva som er link til Norske.
Skrevet 15. november 2006 18 år Får å få justert litt på innholdet i den linken. Oslo Control (som er som nummer 2 der er helt feil) Den streamer kun Oslo CTR Sør og Skagerak nå. La meg også legge til at Oslo CTR-streamen + Flesland-streamen ikke har noe med www.atc-flyradar.com å gjøre. De la inn disse linkene uten å si noe til meg eller Torfinn om det.
Skrevet 15. november 2006 18 år Forfatter Uansett, tusen takk for raskt svar. NÅ skal det bli scwung over flygingen, men live atc i øret. hehe.
Skrevet 15. november 2006 18 år Får å få justert litt på innholdet i den linken. Oslo Control (som er som nummer 2 der er helt feil) Den streamer kun Oslo CTR Sør og Skagerak nå. La meg også legge til at Oslo CTR-streamen + Flesland-streamen ikke har noe med www.atc-flyradar.com å gjøre. De la inn disse linkene uten å si noe til meg eller Torfinn om det. Jeg har rettigheter til og slette dem fra siden hvis du vil! Send meg en PM.
Skrevet 15. november 2006 18 år Om det er ønskelig så er det bare å slette dem. Går jo ann å si ifra først når man gjør dette da. Var jo så mye hyll om en annen stream som ikke tålte formange lyttere. Kunne jo hende enos-streamen var lik.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.