November 15, 200619 yr Hei, jeg vet dette har blitt skrevet om før, men jeg klarte ikke å søke det opp. Det jeg lurer på er linker til live tårn radio i Norge. Jeg har www.atcbox.com for Nederland og www.liveatc.net for usa, men har glemmt hva som er link til Norske.
November 15, 200619 yr Får å få justert litt på innholdet i den linken. Oslo Control (som er som nummer 2 der er helt feil) Den streamer kun Oslo CTR Sør og Skagerak nå. La meg også legge til at Oslo CTR-streamen + Flesland-streamen ikke har noe med www.atc-flyradar.com å gjøre. De la inn disse linkene uten å si noe til meg eller Torfinn om det.
November 15, 200619 yr Author Uansett, tusen takk for raskt svar. NÅ skal det bli scwung over flygingen, men live atc i øret. hehe.
November 15, 200619 yr Får å få justert litt på innholdet i den linken. Oslo Control (som er som nummer 2 der er helt feil) Den streamer kun Oslo CTR Sør og Skagerak nå. La meg også legge til at Oslo CTR-streamen + Flesland-streamen ikke har noe med www.atc-flyradar.com å gjøre. De la inn disse linkene uten å si noe til meg eller Torfinn om det. Jeg har rettigheter til og slette dem fra siden hvis du vil! Send meg en PM.
November 15, 200619 yr Om det er ønskelig så er det bare å slette dem. Går jo ann å si ifra først når man gjør dette da. Var jo så mye hyll om en annen stream som ikke tålte formange lyttere. Kunne jo hende enos-streamen var lik.