Skrevet 27. oktober 2006 18 år Krevende landing i Tibet http://www.naverus.com/documents/NAVERUS_WMP.wmv
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Det det så ikke ut som noen enkel approach. Er det en helt ny flyplass eller?
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Forfatter Jeg fikk inntrykk av at flighten hadde å gjøre med invielse av flyplassen.
Skrevet 28. oktober 2006 18 år Det gjorde jeg også, det var i grunn derfor jeg spurte. Egentlig syns jeg det var ganske artig at de la en flyplass mitt oppi der.
Skrevet 28. oktober 2006 18 år Fin vedeo, men jeg syns den app'en så grei ut jeg da. Kanskje vanskeligere og gjøre en app i stor høyde, men det var da ikke noen hindringer eller krappe svinger før RW. Da er 08(?) i Insbruck mye mer krevende.
Skrevet 28. oktober 2006 18 år Dette var bare slalom da.. Ikke så krevende i været der. Men hvis det hadde vært full storm og null sikt, da hadde det vært verre.
Skrevet 28. oktober 2006 18 år Forfatter Dette var bare slalom da.. Ikke så krevende i været der. Men hvis det hadde vært full storm og null sikt, da hadde det vært verre.
Skrevet 28. oktober 2006 18 år Takk. Det var jo bare en svak venstresving så høyre. Som det er sakt over er det bare høyden som kan være krevende.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.