October 27, 200619 yr Author Jeg fikk inntrykk av at flighten hadde å gjøre med invielse av flyplassen.
October 28, 200619 yr Det gjorde jeg også, det var i grunn derfor jeg spurte. Egentlig syns jeg det var ganske artig at de la en flyplass mitt oppi der.
October 28, 200619 yr Fin vedeo, men jeg syns den app'en så grei ut jeg da. Kanskje vanskeligere og gjøre en app i stor høyde, men det var da ikke noen hindringer eller krappe svinger før RW. Da er 08(?) i Insbruck mye mer krevende.
October 28, 200619 yr Dette var bare slalom da.. Ikke så krevende i været der. Men hvis det hadde vært full storm og null sikt, da hadde det vært verre.
October 28, 200619 yr Author Dette var bare slalom da.. Ikke så krevende i været der. Men hvis det hadde vært full storm og null sikt, da hadde det vært verre.
October 28, 200619 yr Takk. Det var jo bare en svak venstresving så høyre. Som det er sakt over er det bare høyden som kan være krevende.