Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitat fra siden jeg linket til

Connect FSX to an FSHost server. There are two ways to do this. In FSX, start a flight so you're in a plane, then click the Add-ons menu, select FSHostClient, and then "Multiplayer Connect". Or if you want to connect before starting a flight, use the FSHostClient window and click the Multiplayer menu, and select "Connect to session" (or just click Ctrl-M). To disconnect from within FSX, click the Add-ons menu, select FSHostClient, and then "Multiplayer Disconnect". Or in FSHostClient, click the Multiplayer menu and select "Disconnect from session" (or just click Ctrl-D).
Skrevet

Jeg klarer ikke og logg meg inn der. Multiplayer på fs2004 er helt greit. Men det virker ikke i fsx. Er det noen triks for å logge seg inn? Eller skal det gå helt automatisk (trafikk satt til 0) Hadde vært gøy å flydd på flightsim.no serveren med fsx.

Skrevet

Det har fungert lenge å fly på FlightSim.no sin server med FSX, for det har jeg gjort før.

Så det er ikke "nå" det er mulig nei.

Jeg ble litt overasket første gang, for jeg skjønte ikke helt hva dom fungerte.

Du bare starter FShostclient.

Også starter du et sted (gjerne et sted hvor det er andre fly for å sjekke om det fungerer).

Også connecter du på FSHostClient, og da er det smart å kjøre FSX i 1 vindu så du kan få opp chattevinduet (tungvindt).

Skrevet

Hvorfor er det ikke mulig at FS.no lager en server på FSX som går 24/7?? Hvis det er mulig da..har sett mange andre nettsider som har servere

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

OFKL har FSX server, oppe og kjører i august igjen. Vi benytter teamspeak.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Du må være medlemm, men du kan få en midlertidig tillgang, så for du se om du liker deg....vi har det meget koslig....starter vell i august igjen,.....og vår server er så rask at vi ser om du fiser.......

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Sende en av oss en mail så er du i boks vet du...kommer til og bli mange fine kvelder.....

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

I dag og i morgen er det satt opp et spesial designet vær tema på OFKL MP server. Nord Norge= Skikkelig Dritt vær, også på kortbane nettet. Orkan enkelte steder

Sør Norge= Fint Vær.

EKCH, EDDH med flere, Lav sikt, meget lav sikt.

Vinden kommer stort sett i fra Øst.

Gå til www.ofkl.org og sjekk tilkobling til MP server der, om du tørr.......:-)

Eller bare bruk 195.159.196.20 for FSX og Teamspeak.... alt er satt opp med full realisme, så pass på speeden, og ikke bulk borti noe, da smeller det.

Skrevet

Hei:grin: jeg har lastet FsHost men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre, hvem sin ip adresse er det jeg skal skrive inn når den spør meg om ip adresse? når jeg skriver inn min og velger search IP for sessions dukker det opp en boks der dt står "no sessions found"

Hvis jeg skal skrive inn en anne ip adresse, hvilken er det isåfall???

• Premium Medlem
Skrevet

Hei.

Du trenger ikke FsHost for denne serveren.

Følg denne videoen for oppkobling for FSX til serveren:

[video:youtube]

Følg denne videoen for teamspeak oppkobling.

[video:youtube]

Bruk ip-adresse 195.159.196.20.

Send en mail til gofi@flightsimlan.no og be om passord, da er du klar for samlet flytur på søndag. SE HER

Teamspeak brukes for å prate under turen. TEAMSPEAK

Edit: Fred slo meg.

Pål

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...