Skrevet 12. juni 2006 18 år Tror ikke denne har blitt vist før...viser bare kreftene til dronningen:)
Skrevet 12. juni 2006 18 år Joda, den har blitt vist før, men jeg tror det var før "din tid" Kul video dog.
Skrevet 12. juni 2006 18 år Denne videoen er konge, viser litt hvor mye Power fly har. Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer. Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet. Også på tide at de prøver å gå bak der syns jeg, se hva som skjer med en person på søndagstur når flyet tar av
Skrevet 13. juni 2006 18 år Det ligger ute en video fra St. Martens der en 747 tar av. Der blir folkene på stranden blåst på sjøen. Finner den ikke igjen i farten. Kjell
Skrevet 13. juni 2006 18 år Joda, den har blitt vist før, men jeg tror det var før "din tid" Før min tid også Men fy te helvette som den jæve'rn hadde kraft i motora
Skrevet 13. juni 2006 18 år Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer. Vil du se hva en GE90-115B gjør med dekket utenfor rullebanen? Vel, se videoen fra first flight for en GE-90-115B på GE sitt testfly, en 741. Du finner den her: http://www.geae.com/education/engines101/index.html for så å velge rullegardinen under safety, og så videoen "first flight on 747 testbed." Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet. Ja, lufta bak motoren forblir mer samlet, men har en mindre utgangshastighet enn for 747, samt at luft beveger seg i stor hastighet lenger bak 747en. Sammenlign følgende sider: Side 7 her: http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/7474sec6.pdf og side 5 her: http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/777rsec6.pdf så vil du se det samme
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.