June 12, 200619 yr Denne videoen er konge, viser litt hvor mye Power fly har. Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer. Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet. Også på tide at de prøver å gå bak der syns jeg, se hva som skjer med en person på søndagstur når flyet tar av
June 13, 200619 yr Det ligger ute en video fra St. Martens der en 747 tar av. Der blir folkene på stranden blåst på sjøen. Finner den ikke igjen i farten. Kjell
June 13, 200619 yr Joda, den har blitt vist før, men jeg tror det var før "din tid" Før min tid også Men fy te helvette som den jæve'rn hadde kraft i motora
June 13, 200619 yr Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer. Vil du se hva en GE90-115B gjør med dekket utenfor rullebanen? Vel, se videoen fra first flight for en GE-90-115B på GE sitt testfly, en 741. Du finner den her: http://www.geae.com/education/engines101/index.html for så å velge rullegardinen under safety, og så videoen "first flight on 747 testbed." Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet. Ja, lufta bak motoren forblir mer samlet, men har en mindre utgangshastighet enn for 747, samt at luft beveger seg i stor hastighet lenger bak 747en. Sammenlign følgende sider: Side 7 her: http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/7474sec6.pdf og side 5 her: http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/777rsec6.pdf så vil du se det samme
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.