Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne videoen er konge, viser litt hvor mye Power fly har. Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer. Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet.

Også på tide at de prøver å gå bak der syns jeg, se hva som skjer med en person på søndagstur når flyet tar av ""

Skrevet
Vært konge om de hadde testet dette med 777-300ER, som har 115,000 LBS of Thrust, tilsammen 230,000 på 2 motorer.

Vil du se hva en GE90-115B gjør med dekket utenfor rullebanen? Vel, se videoen fra first flight for en GE-90-115B på GE sitt testfly, en 741. Du finner den her:

http://www.geae.com/education/engines101/index.html

for så å velge rullegardinen under safety, og så videoen "first flight on 747 testbed."

 

Ville tro det har bedre samlet effekt enn som de skulle prøvd med si 4 av motorene til 747en, siden det blir mer samlet.

Ja, lufta bak motoren forblir mer samlet, men har en mindre utgangshastighet enn for 747, samt at luft beveger seg i stor hastighet lenger bak 747en.

Sammenlign følgende sider:

Side 7 her:

http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/7474sec6.pdf

og side 5 her:

http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/777rsec6.pdf

så vil du se det samme ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...