Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hørt noen rykter...

Featured Replies

Hallo.

Har hørt noen rykter om at SAS-BRAATHENS skal male om et fly til det gamle dragemotivet..Blått og hvitt som skal gå i trafikk.

Noen som vet noe mer om det..??? ""

Heh. Ryktene kommer fra Scanorama ver. Mars 06. Det skal male 2 nye rutefly av typen a320/19 (Arrester meg her om jeg tar litt feil) Så ryktene kan bekreftes ja. Dette for å feire deres 60 år jubileum.

 

EDIT: Hadde jeg tatt meg litt mer tid her hadde jeg svart at SAS Braathens ikke skal, men SAS i Danmark skal opperere 2 fly.

Nice! Noen som veit når vi vil kunne se disse i traffic? Å hadde det bare vert en eller anna luring som hadde painta disse til FSP Ai modell og PSS sin A319 så skulle ikke jeg ha klaga.

fin video - men er det real? ser ut som det er ream först og FS etterpå - stemmer det?

 

Ikke real, laget med 3d-program.

Kan jo føye til at de 4 nye A319 vil fly for SAS Danmark, Der de hovedsakelig vil fly på europanettet fra Køben, og antageligvis vil komme på besøk til OSL med ujevne mellomrom.

Kun en skal males i gammlefarger

  • Author

Ja da stemte nok det jeg hadde hørt (nesten)

Gleder meg til å se disse i virkeligheten.

Syntes disse 70 talls motivene er litt finere jeg da ""

Er ingenting som er bedre enn at SAS skal øke Airbus-flåten sin, de Airbus A321-maskinene som SAS har i dag er jo svært populære - både blant passasjerer og ansatte. Ser virkelig fram til at SAS skal bruke A319, bare så synd at vi ikke kommer til å se så mye av disse i Norge.

Har faktisk laget en paint i disse fargene til IFDG A319, men fikk ikke lov av SAS og legge den ut og heller ikke ta bilder av den, svar på hvorfor fikk jeg aldri, merkelig saker ""
Betyr det at du innhenter tillatelse for alle painter du legger ut?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.