Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har i forrige uge været tæt på gutta som har med Q400 at gøre.

SAS har hele tiden fire Q400 stående i reserve. Så planlæning foregår så man hele tiden tager højde for de mange fejl. Der er to specialister fra Bombardier fast stationeret i Kastrup.

Hilsen

Niels

Skrevet

SAS Commuter er stasjonert i københavn.

faren min flyr ikkje i TWA,han GJORDE.

Nå flyr han Q400 for SAS Commuter.

Hva syns dere om flyet? ,jeg syns det er drit bra,Cockpiten er avansert bedre kjent som "glass Cockpiten".

Skrevet

Det virkelig morsomme med dette er jo selvsagt at av alle selskapene som har kjøpt Q400, så er det bare SAS som har disse problemene.....

Vært å nevne i samme slengen er at det er bare SAS som har bestillt flyene med 115 v AC groundpower, hvilket er en "SAS-Ting" som ikke engang er "Optional" på Q400.... [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Jeg synes iallefall at det er ufattelig morsomt [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]

 

------------------

Kenneth G. Sørensen

De-Icer ved WF Torp

Kenneth_G_S@hotmail.com

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …