Skrevet 10. mars 2006 18 år Jeg skal ha 70307 lbs. over til gallons, hvordan få man til dette? Kan noen gi meg resultatet? Er ikke helt i form til å regne i dag!
Skrevet 10. mars 2006 18 år Pund (lbs) är en vikt enhet. Gallons är en volym enhet. Konvertering är inte möjlig med mindre du har specifik vikt (vikt/volym) av det du önskar konvertera. Dessutom så finns det imperial Gallon och US gallon... Tillägg: Är det drivstoff du ska konvertera så måste du ha specifik vikt (densitet) på drivstoffet. Här finner du en konverteringstabell: http://www.tc.gc.ca/CivilAviation/publications/tp14371/RAC/3-1.htm
Skrevet 10. mars 2006 18 år Forfatter saken er at jeg skal ha fuel til min A330, finner ingen fuel planner som viser distribution eller ahr mulighet for å boarde selv. Så da må jeg boarde i FS, men i PSS planneren så kommer det i lbs. i FS må man ha gallons. jeg skal ha 70307 lbs. over til gallons.
Skrevet 10. mars 2006 18 år Har du ikke mulighed for at regne i kilo i stedet? Det gør de fleste i Europa vist også IRL.
Skrevet 10. mars 2006 18 år Og for å få inn til kilo i FS så setter du sånn greier til metric eller no sånt
Skrevet 10. mars 2006 18 år For å utdype det som Jørgen så klokelig skriver; det er som å si at du skal ha en omregningstabell fra liter til kilo.. Og det går jo ikke uten å vite egenvekten til det du måler. En liter bly veier jo ikke det samme som en liter bomull
Skrevet 10. mars 2006 18 år Hej Olaf. Du gør det meget sværere end det er. I "Fuel and payload" kan du vælge at få fuel vist både som vægt eller volumen. Vælger du vægt får du lbs som standard, og vælger du volumen får du US gallons som standard. Ydermere kan du gå under "International" i Settings-menuen skifte til metersystemet, så du får det i kg eller liter.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.