March 10, 200620 yr Jeg skal ha 70307 lbs. over til gallons, hvordan få man til dette? Kan noen gi meg resultatet? Er ikke helt i form til å regne i dag!
March 10, 200620 yr Pund (lbs) är en vikt enhet. Gallons är en volym enhet. Konvertering är inte möjlig med mindre du har specifik vikt (vikt/volym) av det du önskar konvertera. Dessutom så finns det imperial Gallon och US gallon... Tillägg: Är det drivstoff du ska konvertera så måste du ha specifik vikt (densitet) på drivstoffet. Här finner du en konverteringstabell: http://www.tc.gc.ca/CivilAviation/publications/tp14371/RAC/3-1.htm
March 10, 200620 yr Author saken er at jeg skal ha fuel til min A330, finner ingen fuel planner som viser distribution eller ahr mulighet for å boarde selv. Så da må jeg boarde i FS, men i PSS planneren så kommer det i lbs. i FS må man ha gallons. jeg skal ha 70307 lbs. over til gallons.
March 10, 200620 yr Har du ikke mulighed for at regne i kilo i stedet? Det gør de fleste i Europa vist også IRL.
March 10, 200620 yr For å utdype det som Jørgen så klokelig skriver; det er som å si at du skal ha en omregningstabell fra liter til kilo.. Og det går jo ikke uten å vite egenvekten til det du måler. En liter bly veier jo ikke det samme som en liter bomull
March 10, 200620 yr Hej Olaf. Du gør det meget sværere end det er. I "Fuel and payload" kan du vælge at få fuel vist både som vægt eller volumen. Vælger du vægt får du lbs som standard, og vælger du volumen får du US gallons som standard. Ydermere kan du gå under "International" i Settings-menuen skifte til metersystemet, så du får det i kg eller liter.