Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Akuratt nå driver de med fueldump over BGU i FL120.. Engine number 1 er shutdown.. Full beredskap! Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 sett på streamen din i noen minutter sp vi kan høre Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Kjøss meg i bakluggen.. har annet i tankene.. Men det kommer vel opptak om dette går som det skal. Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 veldig bra ta et apptak du hvis du kan da... er ikke så ofte man hører sånn vettu... Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Er vel DC-10en dette? Tupoleven kan vel ikke regnes som heavy kan den...? Får håpe dem får den trygt ned! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Nå heter TU154M flighten AFL212/211 - så JA, dette er DC10-40F. Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Er ikke helt stødig på rutenummer til Aeroflot... Hehe Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 men har den startet decent? fra 120 og er den på OSLO app? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Nei, den ligger i 12000 fot i right hand patterns for å dumpe fuel med #1 out of service.. Landings ETA 14:50 lokal.. Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 ok, men hvilken frekvens er den på? Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 ok da er det nulig jeg kan høre den på scanneren min her... men ta opptak Siter
Anders johansen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181985 Trykk for å lese om hendelsen Siter
Gjest Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Fra VG En DC 10 har to motorer bak, en på hver side av kroppen og en motor underst på halefinnene. Det er venstre motor som har slukket og som flygerne ikke har greid å starte på nytt. Høres mer ut som en 727 enn DC-10 spør du meg..om man skal tro VG's beskrivelse av DC-10 Uansett, dette går nok bra. Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Har den landa nå?? 14.50 lokal tid? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 En DC 10 har to motorer bak, en på hver side av kroppen og en motor underst på halefinnene. Det er venstre motor som har slukket og som flygerne ikke har greid å starte på nytt. To motorer bak og en i halefinna ja. DC-10-40VG dette da Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Nå funker ikke fueldumpen lenger.. så de må sirkle rundt i ca 15minutter for fuelBURN.. Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Så ut som det gikk litt unna med den artikkelen der ja Makan til problemer Fueldumpen funker heller ikke... Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Da starter den approach! Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 blir bare værre og værre dette... Siter
Fred Solli Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Passerte nettopp over rælingen kirke i lav høyde. Fred Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 du får holde oss opptatert på hva som skjer thomas... Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Trygt nede! Klapp Klapp! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Kan du roe deg ned noen få hakk med denne ATC masinga di! Ting kommer.. nå skal jeg spise.. og ut i naturen og luke eksos! Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 jeg lurte på om du hadde tatt noen klipp, det er du som tar det som masing.. Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Du er så sinnsykt opptatt av ATC Daniel... Synes nå dette ble litt vel overdrevet egentlig, er jo ikke utrolig alvorlig, men godt dem kom seg ned Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.