Skrevet 15. januar 2006 19 år Fikk nyss om at maskinen til Newark måtte vende tilbake i dag etter takeoff og ble stående på OSL. Noen her som har noe mer info om dette?
Skrevet 15. januar 2006 19 år Står litt her, men det er vel kun spekulasjoner så langt, kanskje Dag kan gi oss en update. http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/2550287/
Skrevet 15. januar 2006 19 år Forfatter Står litt her, men det er vel kun spekulasjoner så langt, kanskje Dag kan gi oss en update. http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/2550287/ Er her jeg først så det, men som du sier, så er det jo kun spekulasjoner. Takker likevel
Skrevet 16. januar 2006 19 år Hei, ja jeg er klar over dette, men jeg vil ikke gi noen detaljer her, men jeg kan fortelle dere at se som står på A-net er fullstendig tøys... Dag
Skrevet 16. januar 2006 19 år Den står hvertfall parkert utenfor hangaren her. (SAS Teknisk), men hva som "feiler" den har jeg ikke anelse om.
Skrevet 16. januar 2006 19 år Det ble vissnok oppdaget 2 hull i skroget på den rundt døren forran. Skadene ble oppdaget etter at flyet hadde landet på Gardermoen, og kapteinen ombord mente at skadene hadde oppstått på Newark med gaten som kjøres inntil flyet. Flyet ble først undersøkt av teknikere på Gardermoen, men de hadde ikke muligheter å utbedre skadene så det ventes teknikere fra Continental som skal komme til Gardermoen i dag. Mulig at Jan Fredrik eller noen andre på SAS teknisk har noe mer om dette. Truls
Skrevet 16. januar 2006 19 år Hei Har samme informasjon. Hull i skroget. Flyet står utenfor her. Vet ikke om det kommer crash-team fra CO, eller om vi skal gjøre jobben.
Skrevet 17. januar 2006 19 år http://forbruker.no/reise/article1200135.ece De referer til denne tråden:-)
Skrevet 17. januar 2006 19 år Og maskinen var satt opp som ferry flight til EWR idag tidlig 0600 som COA1970, men vet ikke om den har gått enda.
Skrevet 17. januar 2006 19 år Haha. Truls har blitt kjendis. Hahaha ! Ja der ser man... ska passe seg hva man sier her i fremtiden.
Skrevet 17. januar 2006 19 år Konstaterer at pressen har begynt å bruke bl.a. Flightsim.no som kilde, hvor skal dette ende.....?
Skrevet 17. januar 2006 19 år Fløy til Trondheim kl. 1200 den søndagen. La da merke til at denne avgangen kun var merket som forsinket, fra kl. 1110 til kl. 1200. Trodde jeg skulle være heldig og få med meg take-off'en før flyet mitt dro, men da vi takset ut, sto flyet fremdeles ved gaten, ved siden av Icelandairs nylig innkommede flight fra Reykjavik.
Skrevet 17. januar 2006 19 år Hmm... Nå ser jeg på flightsim.no som et forum for flyinteresserte, har drevet på her å diskutert løst og fast i mange år, men å bli sitert på det man skriver på andre sider, det er litt drøyt da.. Truls
Skrevet 17. januar 2006 19 år Ser ikke helt poenget med å bruke det sitatet når de også har en offisiell uttalelse fra Continental. Det neste er vel at de begynner å sitere Mess-TV og lignende.
Skrevet 17. januar 2006 19 år Vil helst ikke ha så mye PR for flightsim.no jeg. Husker hva som skjedde med det forrige forumet jeg var på, som fikk for mye PR. Hele miljøet ble ødelagt
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.