Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Fikk nyss om at maskinen til Newark måtte vende tilbake i dag etter takeoff og ble stående på OSL. Noen her som har noe mer info om dette?

Skrevet

Hei, ja jeg er klar over dette, men jeg vil ikke gi noen detaljer her, men jeg kan fortelle dere at se som står på A-net er fullstendig tøys... ""

Dag

Skrevet

Det ble vissnok oppdaget 2 hull i skroget på den rundt døren forran. Skadene ble oppdaget etter at flyet hadde landet på Gardermoen, og kapteinen ombord mente at skadene hadde oppstått på Newark med gaten som kjøres inntil flyet. Flyet ble først undersøkt av teknikere på Gardermoen, men de hadde ikke muligheter å utbedre skadene så det ventes teknikere fra Continental som skal komme til Gardermoen i dag. Mulig at Jan Fredrik eller noen andre på SAS teknisk har noe mer om dette.

Truls

Skrevet

Fløy til Trondheim kl. 1200 den søndagen. La da merke til at denne avgangen kun var merket som forsinket, fra kl. 1110 til kl. 1200. Trodde jeg skulle være heldig og få med meg take-off'en før flyet mitt dro, men da vi takset ut, sto flyet fremdeles ved gaten, ved siden av Icelandairs nylig innkommede flight fra Reykjavik.

Skrevet

Hmm...

Nå ser jeg på flightsim.no som et forum for flyinteresserte, har drevet på her å diskutert løst og fast i mange år, men å bli sitert på det man skriver på andre sider, det er litt drøyt da..

Truls

Skrevet

Ser ikke helt poenget med å bruke det sitatet når de også har en offisiell uttalelse fra Continental. Det neste er vel at de begynner å sitere Mess-TV og lignende.

Skrevet

Vil helst ikke ha så mye PR for flightsim.no jeg. Husker hva som skjedde med det forrige forumet jeg var på, som fikk for mye PR. Hele miljøet ble ødelagt ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …