Skrevet 5. januar 2006 19 år Naar skal egentlig helien settes i trafikk Synes det har gaatt meget lang tid siden den egentlig skulle settes inn (var vel i november eller noe saant). Lokale rykter sies at det skal settes inn 20. januar. De samme ryktene sier at LN-OLV skal ha ankommet Bodoe. Noen som vet om 20. januar er korrekt dato
Skrevet 5. januar 2006 19 år OLV dro til Bodø den 30.Desember 2005. Det er helt utrolig hvor tregt Luftfartstilsynet og EASA jobber, helikopteret har jo stått i hangaren i flere måneder.
Skrevet 6. januar 2006 19 år Forfatter Jepp, det har gått i sirup-modus. Hvorfor tar det egentlig så sabla lang tid?
Skrevet 6. januar 2006 19 år Let me guess...... Luftfartstilsynet jobber ikke akkurat for full maskin om dagen, siden mange stillinger er ubesatt, og de som faktisk jobber der er opptatt med å lære opp nyansatte. Det er ikke bare Luftransport som ikke får svar derfra!
Skrevet 7. januar 2006 19 år Forfatter Sikre kilder sier meg at helien er å surrer over Værøy nå.. Jeg vil hjem!
Skrevet 8. januar 2006 19 år sist jeg var på jobb surret maskina over bodø og tok landingsrunder,,,,i halvmørket,,,så det ble ingen bilder!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.