January 5, 200620 yr Naar skal egentlig helien settes i trafikk Synes det har gaatt meget lang tid siden den egentlig skulle settes inn (var vel i november eller noe saant). Lokale rykter sies at det skal settes inn 20. januar. De samme ryktene sier at LN-OLV skal ha ankommet Bodoe. Noen som vet om 20. januar er korrekt dato
January 5, 200620 yr OLV dro til Bodø den 30.Desember 2005. Det er helt utrolig hvor tregt Luftfartstilsynet og EASA jobber, helikopteret har jo stått i hangaren i flere måneder.
January 6, 200620 yr Author Jepp, det har gått i sirup-modus. Hvorfor tar det egentlig så sabla lang tid?
January 6, 200620 yr Let me guess...... Luftfartstilsynet jobber ikke akkurat for full maskin om dagen, siden mange stillinger er ubesatt, og de som faktisk jobber der er opptatt med å lære opp nyansatte. Det er ikke bare Luftransport som ikke får svar derfra!
January 7, 200620 yr Author Sikre kilder sier meg at helien er å surrer over Værøy nå.. Jeg vil hjem!
January 8, 200620 yr sist jeg var på jobb surret maskina over bodø og tok landingsrunder,,,,i halvmørket,,,så det ble ingen bilder!