Skrevet 31. desember 2005 19 år Bare lurer på om det er noen her på forumet som har testet den kjerra? Hvordan var i så fall det?
Skrevet 31. desember 2005 19 år Jeg har ikke være med L-29'ern hans, men kjenner en som kjenner Geir som har vært med. Stod på ENHA og filmet da de kom på LOW! pass et par runder. Tøff lyd! Det tar visst så lang tid å få spolet opp turtall på motoren, at de flyr med veldig mye throttle og luftbrems ved landing. -For at motoren skal ha et godt turtall fra før av - just in case...
Skrevet 31. desember 2005 19 år Sistnevnte prosedyre er vel noe man bruker på en flytype det er en viss risiko at unge Grindvoll skal fly også...... (Om han velger "rett" linje da......)
Skrevet 1. januar 2006 19 år Forfatter Sistnevnte prosedyre er vel noe man bruker på en flytype det er en viss risiko at unge Grindvoll skal fly også...... (Om han velger "rett" linje da......) Hva er rett linje da? *nysgjerrig* hehe
Skrevet 1. januar 2006 19 år Hva er rett linje da? *nysgjerrig* hehe Den som gjør at han skal fly Tweet'n......
Skrevet 1. januar 2006 19 år Heisann Sistnevnte prosedyre er vel noe man bruker på en flytype det er en viss risiko at unge Grindvoll skal fly også...... (Om han velger "rett" linje da......) Ja, og i tillegg så bruker Tweeten thrust attenuators. Det er to metallklaffer som kommer ut bak hver nozzle og reduserer effektiv thrust med et visst antall prosent. Kjekt å ha det når max spool-up time på motoren er over 15sec!!! Øyvind
Skrevet 2. januar 2006 19 år Forfatter Skal du starte med F-16 utsjekk nå, Øyvind? Eller er du ferdig med hele utdannelsen?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.