Skrevet 18. november 2005 19 år Neon som veit om hvor i norges langstrakte land jeg kan få fatt i plakater av div fly.. Aller helst fra Widerøe, SAS og Norwegean.. Finner bare "krigsfly", og det er ikke interesant... MVH Kjetil Løvold
Skrevet 24. november 2005 19 år Prøv å kontakt markedsavdelingen til widerøe. Kan tenkes de har noen plakter o.l. liggenes på lur :-)
Skrevet 24. november 2005 19 år Neon som veit om hvor i norges langstrakte land jeg kan få fatt i plakater av div fly.. Aller helst fra Widerøe, SAS og Norwegean.. Finner bare "krigsfly", og det er ikke interesant... MVH Kjetil Løvold Muligens gjennom luftfartsmuseet i Bodø. De har litt av hvert i den butikken der.
Skrevet 24. november 2005 19 år Airliners.net!! De trykker gjerne bildene opp og sender de til deg Ganske mange plakater å velge mellom for å si det,,, eeh.. sånn
Skrevet 24. november 2005 19 år Gå på døren å spør. Rett og slett. Har hørt folk som har gjort det med suksess.
Skrevet 24. november 2005 19 år Forfatter Har du ikke en god skriver da? Nope.. og jeg er på jakt etter noe som er "litt" større en A4......
Skrevet 24. november 2005 19 år har du ikke trykkeri/fotograf i nærheten?? de kan sikkert skrive ut noen kvalitets bilder
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.