November 18, 200520 yr Neon som veit om hvor i norges langstrakte land jeg kan få fatt i plakater av div fly.. Aller helst fra Widerøe, SAS og Norwegean.. Finner bare "krigsfly", og det er ikke interesant... MVH Kjetil Løvold
November 24, 200520 yr Prøv å kontakt markedsavdelingen til widerøe. Kan tenkes de har noen plakter o.l. liggenes på lur :-)
November 24, 200520 yr Neon som veit om hvor i norges langstrakte land jeg kan få fatt i plakater av div fly.. Aller helst fra Widerøe, SAS og Norwegean.. Finner bare "krigsfly", og det er ikke interesant... MVH Kjetil Løvold Muligens gjennom luftfartsmuseet i Bodø. De har litt av hvert i den butikken der.
November 24, 200520 yr Airliners.net!! De trykker gjerne bildene opp og sender de til deg Ganske mange plakater å velge mellom for å si det,,, eeh.. sånn
November 24, 200520 yr Gå på døren å spør. Rett og slett. Har hørt folk som har gjort det med suksess.
November 24, 200520 yr Author Har du ikke en god skriver da? Nope.. og jeg er på jakt etter noe som er "litt" større en A4......
November 24, 200520 yr har du ikke trykkeri/fotograf i nærheten?? de kan sikkert skrive ut noen kvalitets bilder